Kényelem, sebesség, megbízhatóság, dizájn=CLIO III /2.
Szöveges ítélet
A gépkocsi így két évesen 30 000 km. megtételét követően is remekül szuperál. A korábban leírt fényszóró hibán kivül nem volt problémám a gépkocsival. Egyébként a fent említett fényszórókat a Renault Hungária visszaküldte azb azokat gyártó VALEO beszállító cégnek. A fogyasztás a km.-ek megtételével szépen beállt, most már 90-es tempónál 5-5,5 liter közötti fogyasztást mér a számítógép. A kocsi dinamikája mág mindig magával ragadó, az útfekvés és az utazási komfort magával rgadó.Egyszóval továbbra is merem ajánlani, főleg a Dimanic Plus felszereltségtől felefelé. JAAAAJ mig el nem felejtem a klíma +1 fok alatt nem indul el, nehogy már klíma töltést csináljínak a szervízben feleslegesen, mert nem ismerik a szerelők a tipus sajátosságát. /Renault Molnár/
Hibalista
- Első fényszórót kellett cserélni a pleximanyagában történt jégvirág szerű elváltozás miatt.
Ide hordtam szervizbe
Renault Molnár KFT
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgártner
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Almera 1,4 GX. | Következő autója? | Na majd meglátjuk /talán Renault/ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
