Kényelem, sebesség, megbízhatóság, dizájn=CLIO III
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem ezt az autót, kimondottan szépnek, kényelmesnek tartom. A belső kialakítás szinte nagy autós érzetet kelt a használójában. A futómű pontos és kényelmes a motor 2500 ford/perc után igazi kirobbanó teljesítményre képes, akár közel 200 km/h sebességre tudja gyorsíttani a kicsikét, persze nem hazánk közútjain. Ami korábbi Renaultjainhoz képest feltönő, hogy a váltó megvezetése pontos, szinte bekattan a helyére a váltókar. Az utastérbe a külvilág zajai szinte alig szűrődnek be, a Dinamic Plus felszereltség kárpit és műszerfalborítása szinte nagyautós és eddigi tapasztalataim szerint könnyen tisztántartható és strapabíró. A fogyasztás mindig az ember lábától függ, így közúton 4 személlyel klímával 6,2 literből is ki lehet jönni, míg városi forgalomban 9 liter körüli fogyasztás, de ne feledjük el az 1160 kg-os üres önsúlyt ami szinte megeggyezik egy középkategóriás Megánéval.
Én bárkinek csak ajánlani tudom az új Clio III-at mert maximálisan elégedett vagyok vele és remélem hosszabb távon is bebizonyosodik az a Renault igéret, hogy megpróbálják utolérni a Toyota minőséget.
Hibalista
- Első fényszórónál a plexi burkolaton jégvirághoz hasonló elváltozás volt tapasztalható, amit cserével orvosoltak, illetve új korában a zárak nem megfelelő kenéséből adódó nyöszörgést lehetett hallani, ami a kenést követően megszünt.
Ide hordtam szervizbe
Renault Molnár KFT Celldömölk amivel korábbi Renaultom esetében is elégedett voltam és vagyok.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgartner Szombathely./ nen mindig megfelelő ügyfél - szervíz kapcsolat/
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Almera | Következő autója? | Feltehetően Renault. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |