Életem (egyik) tévedése
Szöveges ítélet
Korábban is Clio-m volt (98-as Clio II). Azzal 7 év alatt semmi bajom nem volt (oké, cserélni kellett ablaktörlő lapátot, akksit, izzót). Nem volt túl fürge, de nekem megfelelt. Autópályán tudott tartósan 140-150-et és a városban sem voltam utolsó a zöld lámpánál végrehajtott rajtnál.
Úgyhogy a korábbi sikereken felbuzdulva úgy döntöttem, a következő kocsi is Clio lesz, de már a szép új "év autója".
És akkor a bűnlajstrom: a felszereltséggel járó CDs rádió kalap sz..(hangfalak rezonálnak, rossz a hangminőség, stb.), az ablaktörlőlapátot amúgy civilizáltan nem lehet felhajtva hagyni (télen alá kell rakni papírt, hogy ne fagyjon le + ablaktörlőmosás is külön élmény), műszerfalvilágítás hol kigyullad, hol nem, alapjárat erősen ingadozik, indításkor hol sikerül beindítani elsőre, hol nem (gondolom akksi probléma), autópályán, magyarországi domborzati viszonyok mellett, A/C nélkül, ha már kis emelkedő van, ki kell mennem a legszélső sávba, mert a drága ötösben 100-nál nem tud többet, négyesben jó esetben elmegy 120-130-cal.
Ezen kívül egyszer már szerelték a váltókart féklámpa probléma miatt, most pedig (1,5 éves korában) viszem cseréltetni a teljes váltót, mert szivárog belőle az olaj.
Hibalista
- Tolatólámpát aktiváló alkatrész a váltóban
- Váltócsere
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Clio II. | Következő autója? | Toyota vagy Honda |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |