Ebben a Franciába sem csalódtam
Szöveges ítélet
Az autó nálam munkaeszközként szolgált, soha nem hagyott cserben pedig nem kíméltem.Télen nyáron pöccre indult az 1.5 dci és klímával sem evett többet 4.5 liternél.Igaz csak kúton tankoltam (MOL)soha nem került bele gányolt olaj.Többnyire egyedül autóztam vele.A töréstesztje állítólag 5*-os,nálam sajnos bizonyította is!Önhibámon kívül totálkárosra törtem(egy szemből jövő szabályosan leszorított az útról egy jobbos kanyarban és megállás nélkül tovább ment).Az autó többször is átfordult velem minden irányban de az öv és az övfeszítő megfogott, sértetlenül szálltam ki belőle,pedig az üvegek is törtek.Segítséggel az autót talpra állítottuk és kb 15 perc múlva megpróbáltam elindítani.Elindult sőt dolgom végeztével haza is vitt,Törött autóként beszámították egy másik autóba (persze, hogy Clió)és utoljára még keréken elautóztam vele Mosonmagyaróvárig Kb 150 Km-t.Most is Clióm van de ez 1.2 benzines és eddig(90000Km)nem volt vele gondom...
Hibalista
- Csak amik koptak...fékbetétek,gumik és egyszer egy relé,ami munkadíjjal együtt 35 ezer volt.Ja és egyszer visszarendeltek valami vezetékcserére a kormányoszlopon de az ingyenes volt...
Ide hordtam szervizbe
Vezetékcsere= Szfvár és relécsere=Érd Olajcserék: Szakonyi Győző olajcsere szervíz Szfvár alkalmanként kb 20000 Ft.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 106xn | Következő autója? | Duster |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
