Csak van valami köze az F-1 -hez!
Szöveges ítélet
Sportos kis autót szerettem volna ezért szinte az összes konkurens márkát kipróbáltam. Végül azért kötöttem a Renault-nál ki, mert kisautót ilyen teljesítménnyel benzinesben nem nagyon találtam. Sokan mondták, hogy a szerelők 1-2 év múlva családtagokká fognak minősülni, ám érdekes módon akiknek francia autójuk van az ismerettségi körömben meg vannak velük elégedve. Egyedüli negatívumként a motor lassú bejáratódását tudom felhozni: kellett 4-5000 km hogy megjöjjön a hangja(gyönyörű!!!), ereje. Most viszont lámpánál szinte mindenre rápirítok vele, és ez pályán sincs sokkal másképp. Apropó pálya: a nyáron mikor már volt benne 6000 km mentem egy nem gyenge 215-öt, és nem lendületvadászként értem el ezt a sebességet hanem folyamatosan gyorsult eddig. Azóta akik a nagy németautópártiként fikázták a Renault-ot, most igencsak elbújnak a szar 1.6-os Golfjukba, mikor lámpától lámpáig kapnak vagy 3 kocsi hátrányt.
Hibalista
- Egyedül a gyári hifi jobb hátsó hangszórói szokták bizonyos frekvencián zörögteteni a műanyag borítást(3 ajtós), de különösebben nem zavaró.
Ide hordtam szervizbe
Renault Kalydi, Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Corsa 1.4 | Következő autója? | RS Clio, vagy Megane |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
