A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2005-2012)

Clio 1.2 TCE Rip Curl 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak a kínálat tetejéről!!!!!!

Szöveges ítélet

Első autónak vásároltam, nem volt konkrét elképzelésem mit is szeretnék és végül erre a Cliora esett a választás.

Belső tér:

A harmadik generaciós Clionak nagyon nagy belső tere van, elöl is bőven van hely, és hátul is marad lábtér az utasoknak. Az enyémnek 3 ajtós karosszériája van, így kicsit nehézkes a beszállás, aki családi autonak szeretné, vagy gyakran utaznak 2-nél többen, javaslom az 5 ajtós vagy kombi verziót keresni. A csomagtartója a kategoriájához és a méretéhez képest is nagyon nagy, bőven lehet bele pakolni. Sajnos Renault-ra jellemzően nem túl szépen öregszik a beltere.

Motor, váltó menetteljesitmény:

A motorja kitűnő az autónak, nagyon jól húz a 100 lóerős turbomotor, minden fokozatban jól gyorsul, dombon fölfelé mindenkit meg szoktam előzni. Viszon a váltója valami borzasztó. Először is nagyon rövidek a fokozatok, és nagyon hiányzik egy 6. fokozat, előfordulot, hogy az 5. után 4.-et váltottam, mert kerestem a következő fokozatot. Másrészt a valtási érzet borzasztó, nagyon könnyű melléváltani, és nehezen vesz be fokozatokat, nálam a 3.-at van van hogy be se veszi, és furcsa hangokat ad ha mégis, bár itt inkább valami problémat sejtek az én autom esetében. Nagyon kár érte, mert sokat levon a dinamikus motor használhatóságából.

Hibák, szervíz:

Elöljáróban el kell mondanom, hogy az autót a kínálat alsó részéből választottam, ezért nem feltétlenül minden az autó konstrukciós baja.
Ami típushiba, az az hogy a szélvédőnél azesővíz leeresztő rés túl picire lett tervezve, könnyen eldugul, ami zárlatossá teszi az ablaktörlőmotort, ezért ha valaki ilyen autót vesz jobb, ha minél előbb kiszélesitteti a lyukat rajta. Ezenkívül a szerelő szerint problemás kormányművet kellett cserélni, ami rendes hiba volt rajta. A klímája furcsa hangokat ad és jobban is hűthetne, szerintem ott is készülődik valami (ez is az autó gyenge pontja, másoknal is szokott vele baj lenni), és a korábban emlitett váltó rakoncátlankodik, főleg a 3. fokozatban. De inkább még zavaró, de használható, egyelőre se a lelkem se a pénztárcám nincs felkészülve egy valtófelújításra. Ezenkívül lassan esedékes lesz egy hengerfej tömítés csere, és a motor nyikorog az úthibáknál, a szerelőm szerint valami motortartó gumiharang ment tönkre, a kettő cserejét 100 ezer forint környékere becsülte. A többi javítás az én oda nem figyelésem miatt volt szükséges, vásarlaskor észre vehettem volna, hogy a fék és a gumik is kopottak, utobbi cseréje, a nagy felni miatt különösen draga volt. Erre készüljön mindenki, hogy legalább harmadaval több ez a méret mintha lemezfelni lenne...csakhát a lemezfelni ocsmány. Rozsdásodás nincs az autón, olasz import volt, de amennyire tudom általánosságban sem jellemzö. Amúgy könnyen javítható, pl fenyszóróizzót 2 YouTube video után 10 perc alatt cseréltem.

Összegzésül senkit sem beszélnék le az autóról, csak legyen mindenki körültekintőbb vásárláskor, és a kínálat tetejéről válasszon, ne úgy mint én.

Hibalista

- Ablaktörlő motor 60 000Ft - Kormánymű 70 000Ft - Féktárcsa+betét 110 000Ft - Hankook gumik 108 ezer felszereléssel együtt

Ide hordtam szervizbe

Renault szervízben dolgozott majd saját műhelyt nyitott szerelő, igy nagyon ért a márkához, jól dolgozik. Azért meg is kéri az arát, ha nagyon drágának nem is mondanám.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 189000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? C4 Cactus
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)