Cégesautó a legjobb autó
Szöveges ítélet
Közepesen kényelmes hátul ott a teherrács nem tudsz annyira hátra dőlni. Viszont hogy nincs hátsó üléssor baromi sok raktered van simán elfér a nagy mélyláda meg egy csomó pakk. Viszont személy szállító kapacitás nulla de amíg egyedül van az ember jó is így. Voltam már vele síelni is 600 km még bőven az ingerküszöb alatt van ami a kényelmet illeti. Kicsit nehezen melegszik be télen de mondjuk nem is lakom messze a cégemtől 7 km ide már simán jó lenne egy tiszta villanyautó is. A klímája jól működik jó fogású a kormány könnyen tisztán tartható szerethető hasznos jószág.
Hibalista
- Még teljesen új korában szinte még zigóta volt mikor kiírt egy motor hiba kódot amire a márka szervizben sem tudták hogy mi a nyűgje kiütötték de azóta jó. A kötelező olaj olajszűrő gázolajszűrő légszűrő pollenszűrőn és féktárcsákon kívül még nem kellet cserélni rajta semmit. A motor kereszttartó bak kezd elnyíródni a forgató nyomaték csavaró hatásaitól de még nem szakadt el az alkatrész 2-3000 Ft majd cserés lesz. Féktárcsa cseréről jut eszembe hogy 2005 ben volt a szériaváltás a Cliónál és mikor én szerettem volna vásárolni féktárcsát hozzá az ABS érzékelőnek a fogai viszont nem voltak beleöntve a tárcsába így nem működött volna. A Bárdi Autóban próbáltak erősködni hogy azaz ami nekem kell de végül csak a betéteket hoztam el (azok meg nyikorognak :( nem szeretem ezt a Bárdi autót) szerencsére így az Unixnál vettem meg a tárcsákat amik jók lettek jobb is a kiszolgálás náluk.
Ide hordtam szervizbe
Még garisan márka szerviz utána magán szerelők cserélték az olajat meg a szűrőket.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
