A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio Clio II RN (1998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsivány francia

Szöveges ítélet

Életem els? saját autója! El?tte 1,6-os sport astrát vezettem, ahhoz képest persze visszalépés volt, de legalább saját! szóval az els? perct?l imádtam. amikor megvettem, alig volt még az utakon. Novemberben jött ki, és nekem decemberben lett. Apró barátságos gombóc volt, az egyik tulaj simán átbiccentett a pirosnál a másiknak. (Ez volt életem egyik legdurvább homofób élménye is egyben, de ez most lényegtelen:)

Szóval minden patent volt rajta, egyetemre jártam vele, napi 50 kilométer, hidegben, melegben, soha egy szava se volt. Sok minden nem is romolhatott el benne, hiszen teljesen fapados volt. Vót benne egy rádió oszt annyi. Igaz, annak csak el?l voltak hangszórü, mert hátulra nem volt semmi kialakítás, tehát legfeljebb a kalaptartüba lehetett volna behegeszteni, de az is olyan vékony volt, hogy abba is csak egy picit bírt volna. Szóval hagytam a francba, raktam el?lre jókat :)) kazettás clarion :)) na mind1.

egyszer volt csak gáz vele, az is az én hibámból. Éjjel a vaksötétben belehajtottam vele egy 40 centis építkezési vájatba, úgy nagyjából 90-nel. Fektették a UPC kábelt, aminek nagyon örültem, csak sajnos az autóm hátulja megrogyott egy kissé. Ment az töretlenül, csak éppen a kanyarokban felért a hátsó kerék. Sebaj, lenyomtam vele még vagy 1000 kilométert, miel?tt bevittem szervízbe (ekkorra ugyanis elment a kormányzás is, alig tudtam megállni a legutolsó alkalommal). Szóval szervizer csávó aszongya: komplett hátsó futóm? csere, most akciósan megvan 350 ezerb?l. Nagyon kerályos - mondom, de az picit sok. Erre aszongya: 10 ropiér feltánteti garanciálisként, hogy az autó hibája volt, oszt megvan ingyér. mondom: úgy is jó! oszt pengettem neki a dellát zsebbe.

Utánna megin kerályos volt az autó. Dzsaltam vele rendszeresen Bécsbe, meg néha Párizsba, Marseilles-be, Milánóba, Genfbe, Triesztbe. Belenyomtam egy 100-ast, aztán az egyetemnek is vége lett, nekem kellett egy lazább, olcsóbb verda a városba, anyukámnak meg ez, szóval odaadtam neki.

mi tagadás, azóta lepusztult. Elfáradtak a m?anyagok, el?ször az ajtóbels?b?l tört ki egy darab, majd a kezemben maradt az ablakteker?je. A rádió rég kikerült bel?le, és a vidámság is: munkaautóvá szelidült. Egyszer magától leállt. Biztosítékok kimentek. Megcsinálták, de aztán a víz forrt. Azt is megcsinálták. Azóta a kilóméter óra mutatója hülyült meg, kb 50-nél 90-et mutat. Nem baj, legalább gyorshatásért nem fényképezik le anyámat :))

Öreg kora ellenére ugyanúgy teszi a dolgát, és m?ködik. Megkopott a f?tés, megkeményedett a váltó. De pöccre indul és bárhová elvisz. Simán indulnék vele újabb európa-túrára. csak akkor visszakerülne a rádió :))

meglehet, gyárshajtásért engem se kapcsolnának le. az egyesnek gyorsan vége, valódi gyorsulás csak 2, 3-ban van, de akkor is elhanyagolható. 60 LE. a vége 150 kmh körül van. De akkor már enne úgy 10-et. városra 6,5. visszagondolva annó se volt több. csak akkor más volt: az enyém volt, egy cool verda, instant támladöntési opcióval, ami életem legkirályabb csajozós autójává tette :)))

Hibalista

- - komplett hátsó futóm? (de az én hibámból)
- - biztosítéktábla, f?tés, kilométeróra, meg szerintem még néhány hasonló fél-fontos dolog megsz?nik rajta létezni...

Ide hordtam szervizbe

Renault Baumgartner a Budaörsi úton. Ott is vettem, ott is javították. általában garanciálisan ha tudták. és mindig pöpec küls?-bels? tisztítással adták vissza a járgányt!! :)))

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra 1,6 GS Következő autója? Citroen Xsara 1,6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)