Úgyis beférek eléd!
Szöveges ítélet
Sokan kezdik úgy az ismertetőjüket, hogy imádom, szeretem, ami valószínüleg abból adódik, hogy az ember nem véletlenül választ egy adott autót. Nyilván már nulla tapasztalattal is tetszik neki. Az igazi mosolyt akkor csalta a kis Tech Run az arcomra, amikor együtt gyorsultam 140 ig egy pdtdi passattal fej-fej melett:) Nagyon jól húz az autó, alacsony fordulatról is és kellően feszes a futóműve ahhoz, hogy stabilan az úton maradjon még durva kanyarvétel esetén is. Mindeközben az ülések nagyon jól tartanak oldalról, jók a visszajelzések a kormányt markolva a kerék-út kapcsolatról, szóval olyan mint egy "szelet" sportautó.
Csak hát én már ültem vti Hondában, meg GT Vectrában (az 530d BMW-ről nem is beszélve), és hááát azért ez még nem sport...csak valami olyasmi. Több az átlagosnál, és ez pont annyit jelent, hogy mindehová beférek....ha kell:) Mit is várunk, hiszen egy 1.4-es autóról van szó, ráadásul Renault.
Ezen a ponton kell megjegyeznem, hogy majd másfél évtizedig volt R5-ösünk, és az maga volt a csoda. Az, hogy Apám mennyire nem költött rá semmit, és ment, ment, ment.... Erre mondta a haverom, hogy igen, a Renaultnak egy jó konstrukciója volt, az R5-ös. És igaza van. A francia autók általában nem túl megbízhatóak, szervíz igényesek, és drága az alkatrész hozzájuk (vezérműszily+görgő+vízpumpa szereléssel 90e Ft a kis clióhoz). Azt hiszem én azonban elégedett lehetek, ezt a cliót eltalálta a farncia gyártó. Kicsit féltem tőle, de jól bírja a kiképzést, minden működik...de miért ázik be??? Erre kell még rájönnöm, de szerintem ha valahogy leműtöm a műanyagot a belső világításról akkor eljutok a tetőantennáig és telinyomom sziloplasztal. Feljebb kerül a súlypont, de belefér :))
Bár már zörögnek itt ott a műanyagok, de a gyári rádió is olyan jól szól, hogy kit érdekel.
Hogy mégis meg kell váljak tőle annak oka egyszerű: 190 centi vagyok és rájöttem, hogy igazából nekem kicsi a hely....bár most tisztán városban használom ( 8,3L -ezt hogy képzeli?? ), de azt hiszem lassan rátérek a "helyes" útra (= japán autó) és tavasszal beleülök egy Toyota Avensisbe....
De azért a Cliom szeretem, szuper és vegye meg valaki majd tavasszal, aki néha nem vált 6000 alatt, mert az jár neki! ;)
U.i: max. sebesség könyvben vastag, fekete filccel átjavitva: 205 Km/h-ra.
Hibalista
- Relytéjes alapjárati egyenetlenség, ami állítólag konstrukciós hiba. Sajnos ezért kicsit eszi a motorgumibakot a kelleténél jobban remegő motor (10e Ft). Beázik a tetőantennánál, de csak ha nagyon esik :) Hiba okát felkutatom, ha lesz időm egyszer...;)
- Ezenkívűl olajcsere, szűrök, meg fékbetét, szóval igazi gond még nem volt vele kopp-kopp.
Ide hordtam szervizbe
Bese Béla, Renault-os körökben ismert. Percíz, megbizható, olcsó.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Baumgartnert messziről elkerülni!!!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 5 | Következő autója? | Toyota Avensis 2.0vvti , (Álom: Új Honda Accord Type R) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
