A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1,4 16V Tech Run 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tömény erőszak 1400 ccm-ben! :)

Szöveges ítélet

elősször is ott kezdeném,hogy mindenáron Német autót akartam venni! De sajnos az anyagi keret beleszólt a dolog kivitelezésébe, így az autókereskedésben felfigyeltem erre a Clió-ra! Örülök neki,hogy megtörtént! eleinte nagyon tartózkodtam tőle, Francia autót nemigazán akartam volna venni, szépen fokozatosan hatalmába kerített az autó, és kipróbálás után, teljesen letaglózott! azonnal tudtam,hogy ez egy nagyon jól eltalált konstrukció!
most pedig jöjjönek a tapasztalataim: motorikusan, nagyon korrekt az autó, egészen alacsony fordulaton is nyomatékos,és ez a felsőbbi tartományokban sem lankad, kiváltképp elnyerte tetszésem,hogy 7500-ig ki lehet huzatni. ezek alapján ugye mondanom sem kell,hogy a gyorsulása nagyon figyelemre méltó, pláne 1.4-es mivoltához képest! vezettem már 2.0 Mazda 626-ot, szval van mihez viszonyítanom a dinamikát, és le kell szögeznem,hogy nagyon impresszív! a motor megbízhatóságára sem volt eddig panasz! ugy ketyeg mint az óra,akármien helyzet áll is elő!A fogyasztás jobblábfüggő :),de szépen el lehet vele menni 6-6.5 körül is akár!A váltó,bár nem egy német pontosságú darab, kicsit akadozik, de szerintem ez megszokható, és 1 hét mulva már nem jelent problémát, egyébként itt aztis szeretném közölni,hogy nem rossz eza váltó, már volt dolgom igénytelen váltóval. A futómű első osztályú, kegyetlen jó utfekvése van az autónak, kanyarokban semmi billegés,vagy himbálózás.( csak kár hogy a magyar utak idő előtt leamortizálják).a fék is elég jónak bizonyul, finoman adagolható.Ejtek egy pár szót,az autó külleméről is, szerintem, remek munkát végeztek, persze ez megint szubjektív vélemény :),igazán az tetszik a külsőben,hogy nem aza buborék autó, az orr magassága,és hossza igen szépen el lett találva, és ahogy a hátulja enyhén "kupésan" ível szépen lefele,az egy fenomenális,van benne karakterisztika.Persze a külső az,ami mindenkinél mást jelent, ezért erről többet nemis nagyon tudok mondani!
Végszónak azt szeretném elmondani,hogy az autó nagyon bevállt,szerintem tekinthetjük őt a Renault unikumának!
igényesen felépített,igazi autó! csak ajánlani tudom! :)

Hibalista

- az anyósoldali ablakemelő behalt egyszer! ezután, a hátsó lengőkarokat kellet cserélni! és gömbcsuklót! ezeken kívül a szervízkönyv alapján,nemvolt semmi más, csak az alapdolgok!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fabia 1,2 12V Következő autója? még ez lesz egy darabig :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)