A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.4 16V RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Puccoska,akit még nem tudtam igazán megszeretni

Szöveges ítélet

72000km-el vettem az autót.Motorikusan meglep?en dinamikus,nyomatékos.A váltója könnyedén pontosan kapcsolható(kifogtam).Amit nehezen szoktam meg, az a váltó alapjáraton való remegése. Állitólag szervíz szerint a renaultnál ez normális.A hengerenkénti trafóra gondoltam,de megnyutattak,az enyémbe japán van nehogy lecseréléjem.A bal hátsó lámpát kellet szétszednem,mert a hátsó ködlámpa visszajelz? elöször fékezéskor ,aztán késöbb világítás bekapcsolásakor is halványan jelzett.Gyanúm beigazolodott,én még négy éves kocsinál ennyire összerohadt érintkez?ket,panelt soha nem láttam.Még a 17-éves ladámnál sem.Fogóval ,csavarhúzóval kellet szétfeszíteni. Ennek a kontakthibának következtében a féklámpakapcsoló szinte széné éget. Az els? ülések lapja nagyon rövid a combot nem támasztja meg eléggé,kissé kényelmetlen.Kár hogy a motorizáltság igen a kényelem már nem felel meg hosszabb utakra.Nem tudom hogy a franciák mikor jönnek már rá hogy az üléspozició egy fontos vételi tényez?.(Szinte minden kocsijukban az egyik legrövidebb ül?lap van). Amúgy jó kis kocsi,fürge,gazdaságos,és az általam használt kocsik közül a legjobban felszerelt extrákkal,és nem utólsósorban a leghatásosabb fékrendszerel rendelkezik.Másfél évi használat után elérkezett a generátor csere ideje,mert az ékszíj minden elözmény nélkül leesett.A szíjtárcsa rögzit? csavarja ment tönkre,igy a forgórésznek is annyi lett. Állitólag tipushiba.Mivel ez fogyó alkatrész a bontó is csak komplett generátort árul.A gyárit aranyban mérik 90000ft-ért.Ja és a rögzit? csavar állitólag müanyagból van.F? a súlycsökkentés. Igy lett egy saját és egy bontott generátorból egy felújitott.Remélem müködik egy ideig.

Hibalista

- Fedélzeticomputer(csak át kellet programozni),bal hátsó lámpa (saját javitás )Féklámpakapcsoló. 5000.ft.Vétel utáni átvizsgálás:Vezérm?szíj,ékszíj,Sz?r?k ,olaj ,jobb összekötö gömbfej,gyertya csere,teljes diagnosztika= 72000 ft.Generátor csere(bontott)+ékszíj 46000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Renault Békési Ferihegy
A computerhibát ingyen 10 perc alatt megoldották,csak átkellett programmozni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Autó-Ambulancia Kft.
Renault Szakszervíz
1108 Bp Gyömröi út 140
Szakszer? munka, ha hibáznak elismerik és díjmentesen kijavítják.(ékszíjcsere,rojtosodott 500km után)Vizsgáztató hely is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? lada Következő autója? Egyel?re marad a Puccos
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)