Néha rakoncátlan, de szerethető
Szöveges ítélet
Először a jót. Az 1.4 16 szelepes motorral nagyon jó kis autó, különösen városban lehet vele jól szlalomozgatni, dinamikusan közlekedni... de városon kívűl sem kutya, simán lehet vele tartani akár egy kellemes 150-es utazósebességet autópályán.
Történt azért vele néhány kellemetlen eset is már. Pl. a fékpofákról nem kéne csak úgy leesnie a ferodolnak, ami azt a kellemetlenséget eredményezte, hogy egyszer csak megszűnt a hátramenet. Illetve lehetett tolatni csak elég kellemetlen volt blokkolt, csikorgó kerekekkel, ugyanis a ferodol betámasztotta a dobot.
Másik kedvencem az önindító volt, ami néhány kellemetlenséget okozott. Ha a motor meleg volt nem indult. Ki-és beszerelése közben a jó elhelyezése miatt, kissé emlegettem a francia mérnökök felmenőit. Na, mindegy így is jobban megérte minthogy elvigyem a Renault Ugrics-hoz, ahol 40-50000-re saccolták a javítást. Így meglett 10-ből.
Ezen kívűl csak a kipufogó tartói, illetve az idő előtt elhalálozott gyújtógyertyák bosszantottak.
Na meg volt hátulról belémcsattanó márkatárs (Renault Master) is, de ez igazán nem a Clio hibája.
Összességében azért nagy lerobbanások nem fenyegetnek vele, szívesen használom a mai napig. Leváltva nem is lett, csak a család gyarapodása miatt kapott egy nagyobb társat is egy Carisma személyében.
Hibalista
- Önindító felújítás - 10.000 Ft (saját ki és beszereléssel)
- kipufogó tartóbakok - 5000 Ft (barkácsolva)
- egyéb kopó, fogyó, elromló alkatrészek, mint pl. fékbetét, fékpofa, gyújtógyertyák, stb.
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Ugrics, Székesfehérvár
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
magán
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Mitsubishi Carisma |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
