A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1,4 16V TechRun (98Le) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis hemendex

Szöveges ítélet

Alapvet?en imádjuk. Feleségem rögtön elkeresztelte hemendexnek a rendszáma miatt (HMX). Hozzánk n?tt az évek alatt, nagyon hálás kisautó. A 98 Le-s teljesítménye nagyon jól mozgatja a kis 900 kg-os kasztnit. Megbízható autó, sosem hagyott még cserben.
A hátsó ülések lehajtásával óriásira n? a csomagtartó, szinte mindent el lehet vele vinni.
Nagyon kényelmesek az els? kagylóülések. Most hogy már 90e km-et ültünk a bal oldaliban, és kb. 20-30e km-t a jobboldaliban, érezhet? kis különbség a kett? között, a pilótaülés már nem fog annyira, kicsit kitágult, kiültem a szivacsát, de küls? sérülés továbbra sincs rajta.
Komoly problémám nincs vele, igazából csak apró, konstrukciós jelleg? bajaim vannak:
- iszonyú gyenge a gázreakciót: mintha lenne egy öregember a gázpedál és a motor között. Ha megnyomom a gázt, pár tizedmp. gondolkodás után csinál valamit a motor, de azt is jó lassan.
- idióta, "környezetbarát" motorelektronika: ha az ember cikis helyzetbe kerül, amikor egy kis plusz teljesítmény segítene (pl. keresztet?désben, el?zéskor), nyugodtan elfelejtheti a padlógázt, mert az elektronika rögtön beavatkozik, és a kocsi ahelyett, hogy jobban megindulna, kicsit megtorpan... elég kellemetlen tud lenni
- szintén az elektronika számlájára írom, hogy alig van különbség a fél gáz és a padlógáz között: még a hangja sem változik
- ultravékony fényezés / gyenge lakk: már a második mosás után vékony karcok jelentek meg a fényezésen, 4 év után pedig iszonyatosan néz ki fénytörésben
- vékony lemezek: az egész autót nagyon vékony lemezekb?l csinálták, maradandó nyoma lesz annak, ha parkolóban nekicsapnak egy ajtót. S?t, tavaly sikerült egy gesztenye fa alatt parkolnom, reggelre az autó vízszintes felületein 10-15 kis kráter keletkezett a ráhullott gesztenyét?l.
- az els? ülések csak két kézzel hajthatól el?re, hogy hozzáférjünk a hátsó ülésekhez (3 ajtós): egyik kézzel húzom a kallantyút, a másikkal döntöm az ülést. Rendkívül bosszantó, ha az ember keze tele van valamivel, amit a hátsó ülésre szeretne tenni, és nem tenne le a földre.
- sok apró kis zörej az utastérben, ami az ?rületbe kerget. Valószín?leg a kategóriájában szokásos anyagmin?ségek az oka, télen sokkal rosszabb, nyáron kicsit jobb a helyzet

Hideg fejjel végiggondolvan úgy látom, hogy épp azt kaptam a pénzemért, amit ennyiért lehet: egy megbízható kiskategóriás autót.

Hibalista

- 10e km: a szervíz után id?nként kivillant a légzsák led-je (valszeg meglazult a kábel, a újabb fél nap szervízezlés során megjavították)
- 20e km: jobb oldali üles mechanikája (3 ajtós kocsi) elkezd vacakolni, nehéz a beszálláshoz el?retolni, szervíz közelében nem produkálja
- 25e km: hátulról jól megtörték szegényt, fél seggét cserélni kellett, 500e HUF körüli számla, kötelez? bizti fizette
- 30e km: úgy zörög a m?szerfal, mint egy 20 éves zsiguliban: elszabadult egy szell?z? csatorna -> a szervíz gariban megcsinálta
- 45e km: 4 lengéscsillapító csere (Thököly út rulez)
- 55e km: hátsó dobfék darabokra esett, a szerízig még elment, de a szervízparkolóból már nem ment be a saját lábán a csarnokba
- 60e km: ismét baromira zörög benne minden: szervíz szerint minden a helyén, nincs mit javítani
- 65e km: jobboldali ülés mechanikája szétpotyog, nem lehet el?retolni, javítási ajánlat: 100e HUF -> a másik oldalon szállunk be hátulra
- 80e km (4. szülinap + 2 nap): akksi kampec, csere
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Baumgartner M1M7: alapvet?en OK, f?leg a várakozási id?t találom nagyon soknak (az autó leadásától a felvételéig), és id?nként drágának a szolgáltatásukat

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Renault Baumgartner Karosszéria m?hely: a vállalt 3-4 nap helyett 1 hét volt a javítás, közben ketyegett a csereautó számlája. Javítás közben elszaggatták a hifi egyik kábelét, majd a reklamációnál rendkívül paraszt módon álltak az emberhez.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Charade 1.0 ´88 Következő autója? Mazda 6 v. Ford Focus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)