A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.2 16V tec road 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha működik, istennő

Szöveges ítélet

A szerelem 1 éve kezdődött, de fél év után problémákba ütköztünk, a generátor tultrmelt, tönkrement tőle a trafó, ami egybe van építve a gyergytakábelel, és akkor már hogy teljes legyen a kör tönkrementek a gyergyák. Jelenleg egy olyan hibával kűzdök hogy kigyullad egy cikcakkos kontroll lámpa és leseik a fordulatszám indőnkét le is áll tőle a motor. menet közben elalszik de amint lelassítok, vagy és megállok a megint világít és már le is állt a motor. A fogyasztást kicsit sokallom egy 1.2-es motortól de az még elnézhető neki.
Amúgy az autót nagyon szeretem, elég dinamikus, kényelmes, és komfortos. Amikor minden jó benne legszívesebben feleségül venném.... komolyan

a fenti problémák megoldása után jött a folytatás.... elkezdett kopogni a féltengely 80 000 km után amit kicsit korainak tartok, aztán folytatódott azzal hogy beázott mert az első szélvédő előtt a lefolyó eltömődött és ettől vissza folyt a víz a fűtésrendszerbe amitől a ventilátor ellenállása tönkre ment.... aztán jött a légzsák kontroll lámpája ami jelezte az övfeszítő rendszer hibáját, további probléma lépett fel a váltóban ami nem tudom mi volt mert nem vártam meg hogy hova vezet, szintúgy mint a hűtőfolyadék folyamatos fogyásának konkrét okát sem vártam meg, a szerelőm szerint hengerfejes lehet. Nekem elég volt ez a buli 1,5 évig, továbbra is fenntartom, hogy ha minden okés akkor nagyon jó autó csak nem szokott olyan lenni.... mindenkinek azt ajánlom tartsa távol magát ettől az autótól...

Hibalista

- generátor, gyertya, gyertyakábel + tafó, pótkulcs:távirányító nélkül 14000 HUF, ventilátor ellenállás, vízelvezető rejtélyes eltömődése, féltengelyek, övfeszítő elektronika, és még amit már nem csináltattam meg.... váltó, hengerfej, meg persze kitudja még mit talál ki.....

Ide hordtam szervizbe

Maszek megbízható szervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mégane Classic 1.4 Következő autója? Ford Fiesta
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)