A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.2 Rn 8V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia ínyencfalat.

Szöveges ítélet

Őszinte leszek, előtte astrám volt és "német fan" voltam. Ám az akciós vétel s némi ismerettség, elcsábított. Nagyon hamar ráéreztem arra, hogy mi is az a "kényelem", s a szó jelentése és a vele párosuló érzés új értelmet nyertek számomra. A kezdetekben féltem a saját korlátoltságom (ostoba előítéletek) miatt, ám hamar rájöttem hogy ez alaptalan. A kis motor 60 paci a városban elég, az országúton (4-es főút) pedig izgalmas :), feltéve hogyha szeretitek a váltogatós ki-kikacsingatós előzéseket! Aki nem, annak inkább az 1.4-el ajánlanám. A fogyasztás mennyei: Hajdúszoboszló-Pécs országúton (4-es, 441-es, 52-es, 6-os) 5,1 l és 5,3 l között. Debrecen-város 6,5 l , télen rövid távú (nem bemelegedős szívatós) közlekedés mellett a legnagyobb fogyasztása 7,2 volt! Vegyesben 6-7 l a vezetési stílus függvényében. A kényelemre visszatérve elől két felnőttnek nagy autós, hátul csak gyerekeknek ajánlanám. A futóműve szinte tökéletesen kiszűri az úthibákat, emiatt magas a komfortérzet. A váltója franciásan lágy, bár szerintem ez részletkérdés, és szokás dolga. A formáját inkább nem minősítem, azt meghagyom a csajoknak.
Összességében egy hatalmas szerelem lett ebből a kapcsolatból, s márkahűség! Már nem vágyom se német se egyéb márkára, megtaláltam a tutit.

Hibalista

- A kopó alkatrészeken kívül, amik persze nem hibák (elvégre adott az élettartalmuk) csupán a szelepszár szimmering szorult cserére, mert elkezdte enni az olajat 120000 km-nél. A futómű meghibásodásait (stabilizátor, csapágyak stb...) pedig a fantasztikus magyar úthálózatunknak betudhatjuk!

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi Kft Debrecen.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra Következő autója? Egyelőre a háznál marad, de Renault lesz az tuti.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)