Egykilences turbódízel motor egy Clio II-be? ....
Szöveges ítélet
? volt az els? új autóm (illetve még meg is van, és második gépként szolgál bennünket), szeretek vele most is menni.
A 80 LE és a 160 Nm egész szépen mozgatja a Cliót, de nem egy versenyautó.
Másfél év alatt 130e km került bele, azóta évi 3-4 ezer, - de ez is csak azért, mert megsajnálom, hogy nem vele megy asszony, és egy-egy vidéki utamra használom. Eladni nem akarom, mert második autó mégicsak kell.
Megbízható, egyszer sem hibásodott meg, eredeti benne még az akksi is.
Végig szagszervízben javíttattam, megkapott mindent, ami a hosszú élethez kell.
Neki köszönheti a Renault, hogy a nagyautó is Laguna lett a Passat helyett...
Hibalista
- Hátsó rendszámtábla világítás berohadt, cserélni kellett.
- Beázott az egyik ködlámpa, gariban cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Békési Vecsés
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf II. | Következő autója? | Megkérdem az asszonyt, mit szeretne... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
