Egy igazi városi kisvagány
Szöveges ítélet
Hát eljött a pillanat hogy megvegyem első autómat, a cél az volt, minél kisebb fenntartási költsége legyen. A családban már volt egy Renault 19-es ami nagyon bevált. Így a Renault clio volt az elsődleges cél. Ezt egy kereskedésből vettem,nagyon megkímélt volt, egy ajtó ráverésen kívül egy karc sem volt rajta. az autóval soha nem volt semmi baj, leszámítva a zárakat először a csomagtér ajtó zárhengere maradt a kulcson, aztán a vezetőoldali ajtó zárja a adta meg magát. Elvittem szervízbe(Renault Kalydi Debrecen) ahol rossz alkatrészt rendeltek hozzá úgyhogy a javítási idő elhúzódott, de végül 2 hét alatt sikerült megcsinálniuk,persze jó árban. Ezt leszámítva tökéletes városi kisautó volt városba a folgyasztása 6L volt, országúton néha elértem vele a 10L-is(160-as átlag tempóval) de ez már gyötrelem volt neki(viszi a a 180-at is)) viszont egy 130-as sebességgel 6L-ből kijön. Az ülések kényelmesek, egyetlen probléma volt vele, a mérete, ezért is adtam el.
1.2-es 8 szelepes motor nagyon takarékos de az 58 lóerő csak arra elég hogy két embert kényelmesen elszállítson, 4 személlyel már eléggé erőtlennek mondható(finoman fogalmazva). Mikor eladtam a vevő elvitte bevizsgáltatni a Renault márka szervízbe, az autón 100000km után csak egy lambda szondát kellet cserélni.
Nagyon megbízható volt, ha az ember ráérzett nagyon dinamikusan lehetett vele közlekedni, egy igazi kis városi vagány. Ha kell a családba még egy városi kisautó biztos hogy egy ilyet veszek.
Hibalista
- Vezető oldali ajtózár, csomagtartó ajtózár.
Ide hordtam szervizbe
Renault kalydi Debrecen
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Vectra B 1.6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
