Dinamikus TechRun
Szöveges ítélet
Els?re nem tetszett, Honda Civic-et kerestem mindenhol, de sehol nem akadtam jó vételre, végül hirtelen felindulásból megvettem ezt a 98 LE -s TechRun Clio -t.
Amikor hazafelé vittem, már tudtam, hogy nem bántam meg. Nagyon jól megy a kocsi, kíváncsi lennék az 1.6-os változatra is. 5000 -es fordulattól szépen megjön a hangja is, pedig nincs semmi kipufogó tuning rajta. A gyári hifi nagyon szépen (és hangosan) szól, aki nem hifi ?rült annak nem kell hozzányúlnia. Nagyon tetszett benne a kormány mell?l vezérelhet? magnó is. Kényelmes, tudom, alap dolog, de pl a vadonatúj Fiat Punto (most azt használom) -hoz pl nem jár.
A gyári ülések sportosak, mégis kényelmesek, plüss huzattal. A kocsi futóm?ve szó szerint keményre hangolt, a gödrök akkorákat ütnek hogy fáj, viszont a kocsi nagyon stabil, hihetetlen kanyarsebességeket lehet vele produkálni, persze megfelel? papucsokkal + gumival.
A kocsi végsebessége 220 km/h óra szerint, nekem 5.-ben a fordulatsszámmér? pirosig kipörög. Ha ezt nézzük, akkor egy kicsit bután fest a hátsó felniknél a dobfék, nem is értem hogy jutott eszükbe nem tárcsafékekkel szerelni az autót.
Hibák:
- Els? hibájára már felhívták a figyelmemet a szervízben, hogy a Clioknál szériahibás a gyújtótrafó ami hengerenként van benne, tehát 4 db. Tehát mondták, ebb?l már 2 db-ot kicserélt az el?z? tulaj, ki kellene cserélni a többit is. Gondoltam hülyeség, jó ez. Másnap le is állt egy henger. A szériahibás alkatrészt persze kifizettették. Rá pár hétre újra leállt egy henger, a maradék 1 db ki nem cserélt trafó is elszállt. Azóta hogy mind a 4 ki lett cserélve motorikusan semmi probléma nem volt az autóval.
- Második hiba: Alászedtem a kormányt, nyomtam egy nagyobb gázfröccsöt, kattanás hallatszik és az autó megáll, a hajtás megsz?nik. Tudok mindent kapcsolni, veszi a sebességeket, szépen jár a motor de az autó nem mozdul. Elvittem szervízbe (trélerrel), ott mondták, hogy valami lepattant, valami zéger gy?r?, de pár óra alatt kész is volt. Rá pár hétre ugyanez a szituáció, megint trélert hivtam megint visszarakták (már ingyen).
Azóta 1 év eltelt, az autónak semmi baja. Mindenki sz?rje le a véleményt ebb?l. Összességében szeretem a kocsit, bár a kezdés elég z?rös volt...
Hibalista
- gyújtótrafó 2-szer
- Kerekeknél megsz?nt a hajtás 2x
Ide hordtam szervizbe
Renault Békési
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Tico | Következő autója? | BMW 3.30D |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
