A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.4 TechRun 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dinamikus TechRun

Szöveges ítélet

Els?re nem tetszett, Honda Civic-et kerestem mindenhol, de sehol nem akadtam jó vételre, végül hirtelen felindulásból megvettem ezt a 98 LE -s TechRun Clio -t.
Amikor hazafelé vittem, már tudtam, hogy nem bántam meg. Nagyon jól megy a kocsi, kíváncsi lennék az 1.6-os változatra is. 5000 -es fordulattól szépen megjön a hangja is, pedig nincs semmi kipufogó tuning rajta. A gyári hifi nagyon szépen (és hangosan) szól, aki nem hifi ?rült annak nem kell hozzányúlnia. Nagyon tetszett benne a kormány mell?l vezérelhet? magnó is. Kényelmes, tudom, alap dolog, de pl a vadonatúj Fiat Punto (most azt használom) -hoz pl nem jár.
A gyári ülések sportosak, mégis kényelmesek, plüss huzattal. A kocsi futóm?ve szó szerint keményre hangolt, a gödrök akkorákat ütnek hogy fáj, viszont a kocsi nagyon stabil, hihetetlen kanyarsebességeket lehet vele produkálni, persze megfelel? papucsokkal + gumival.
A kocsi végsebessége 220 km/h óra szerint, nekem 5.-ben a fordulatsszámmér? pirosig kipörög. Ha ezt nézzük, akkor egy kicsit bután fest a hátsó felniknél a dobfék, nem is értem hogy jutott eszükbe nem tárcsafékekkel szerelni az autót.
Hibák:
- Els? hibájára már felhívták a figyelmemet a szervízben, hogy a Clioknál szériahibás a gyújtótrafó ami hengerenként van benne, tehát 4 db. Tehát mondták, ebb?l már 2 db-ot kicserélt az el?z? tulaj, ki kellene cserélni a többit is. Gondoltam hülyeség, jó ez. Másnap le is állt egy henger. A szériahibás alkatrészt persze kifizettették. Rá pár hétre újra leállt egy henger, a maradék 1 db ki nem cserélt trafó is elszállt. Azóta hogy mind a 4 ki lett cserélve motorikusan semmi probléma nem volt az autóval.
- Második hiba: Alászedtem a kormányt, nyomtam egy nagyobb gázfröccsöt, kattanás hallatszik és az autó megáll, a hajtás megsz?nik. Tudok mindent kapcsolni, veszi a sebességeket, szépen jár a motor de az autó nem mozdul. Elvittem szervízbe (trélerrel), ott mondták, hogy valami lepattant, valami zéger gy?r?, de pár óra alatt kész is volt. Rá pár hétre ugyanez a szituáció, megint trélert hivtam megint visszarakták (már ingyen).

Azóta 1 év eltelt, az autónak semmi baja. Mindenki sz?rje le a véleményt ebb?l. Összességében szeretem a kocsit, bár a kezdés elég z?rös volt...

Hibalista

- gyújtótrafó 2-szer
- Kerekeknél megsz?nt a hajtás 2x

Ide hordtam szervizbe

Renault Békési

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Tico Következő autója? BMW 3.30D
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)