A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1,9 Dti Tech Road 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Clio 1.9 Dti-a nagy szerelem, csak méregdrága.....

Szöveges ítélet

A történet mesésen kezdődött. Egy 2001-es 16V Thaliam volt,ami teljesen jól kiszolgált, de 3 évesen 80 ezerrel már azért nem volt új autó, meghát kicsit elszálltak a benzinárak(2004.ápr) is, úgyhogy minden előítéletemet félretéve elszántam magam egy diesel gépre. Sokat jártam Zalaegerszegre, s az ottani Honda kereskedésben megpillantottam álmaim autóját:egy különlegesen zöld Dti Cliot. Körbejártam, nagyon tetszett. A kiíráson 1.9 Dti RN szerepelt,kevés extrával, 45000 km-rel, 1.950.000-ért.Újságban 300-zal többe kerültek a hasonlók, úgyhogy azonnal kértem az értékesítőt, mutassa meg egy kicsit. Akkor értek az első meglepetések...: bőr sportülések, ABS, 4 légzsák,gyári sportfutómű,stb. A srác azt mondta, ilyen felszereltségű diesel nincs a magyar számítógépen, ezért a különbség a kiírás és a kocsi között. Hát én nem bántam ezt, s azonnal megvettem. Az átíráskor jött a 2. meglepetés: 69 Kw szerepelt a forgalmiban, holott itthon ez a motor 75 LE-s. Kezdtem megérteni, miért is megy olyan jól...Pár ezer Km után elkezdett kotyogni a jobb féltengelyem, szerintem valami régebbi sérülésből adódóan, hosszú utánajárás után 30.000 ért csináltattam egy újat(akkor kezdtem először gyanakodni, hogy az én kis Cliomhoz miért akarnak 120.000-ért adni egy vasdarabot.) Utána 25000 km-t mentem vele, és minden szuperül ment:4.5-5-litert fogyasztott, nagyon erős volt, és semmi probléma nem volt vele. Aztán 2006 jan-ban bebizonyosodott, hogy autóm életében visszatérő szám a 120.000. Sajnos forintban! A műszakin közölték velem, hogy 80.000 km-nél vezérműszíjat kell cserélnem(79.000 az órában).Kértem, mennyi az annyi: adatokat bevitték a gépbe, mire az közölte, az autóm nem létezik. Még fél óra e-mailezés után kiderült a régen sejtett turpisság: az autó kisszériás, motorja kísérleti, bő 200 db-ot gyártottak belőle. Ja,és hogy 120.000 a szíj,a görgők, a tárcsa meg a munkadíj!!! Hát én annyira bepöccentem, hogy aznap megrendeltem egy Logant.
Ettől eltekintve imádtam a kocsit, és mindenkinek csak ajánlani tudom,persze csak nagyszériás motorral!

Hibalista

- Jobboldali féltengely, gyári ár az ABS miatt 120,000 lett volna, utángyártott nem létezik ehhez, sikerült BP-en 30,000-ért "legyártatnom" egyet

Ide hordtam szervizbe

Magán

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Thalia 16 V Következő autója? Dacia Logan 1.4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)