A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1,2 RN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az én KisGömböcöm

Szöveges ítélet

Ősszel (nem annyira fájó szívvel) megváltunk -én csak így hívtam- Szuzitól (egy 12 éves 1-es Suzuki Swift-től). Valamit kellett venni, kocsi nélkül nagyon nem szeretünk meglenni. (Aki egyszer kocsiba ül, annak ezt nem kell magyarázni.) Páromnak 10 éve van jogsija, a 10 év alatt összesen 3 hónapig nem volt autója, így valamit szerettünk volna nagyon venni, lehetőleg gyorsan. Nem egy új vagy drága autót, arra még nem fussa. Fontos volt, hogy törésmentes legyen az autó, nem akartunk egy éven belül egy rozsdásodó, rohadó ronccsal ugyanott tartani, mint anno Szuzival.
Nézegettünk Daewoo Lanost, Fiat Puntot, de minél többet megnéztünk ezekből, annál inkább elment tőlük a kedvünk.
Aztán kezdtük nézegetni a kis Cliokat. Tetszett a formája, az egész, ahogy van. Választásunk RÁ esett! Nem kereskedésből, hanem tulajtól vettük, miután 3 hete már nem volt 'alattunk' autó. Az adás-vétellel minden rendben volt, tisztáztuk a kisebb hibákat (karcolások, húzás a kocsika bal oldalán, hátsó lökhárító kis sérülése stb.)
Beleülni álom volt! Az ülések nagyon kényelmesek, bár annak, akinek hosszúak a lábai, a comb résznél nem eléggé alátámasztottak. A műanyagok teljesen hangtalanok (ez azért érdem egy 9 éves autótól). Minden annyira kéznél van benne.

Korrekten megcsináltattuk rajta az ilyenkor szokásos cseréket (olajcsere, szűrők cseréje, vízpumpa ellenőrzése.)

Az első meglepetés a fogyasztás lemérésekor ért. 10 l??? :O Mi van??? Egy 1,2-es autó ne egyen már 10 l-t!! Igaz, hogy városban használjuk, de Szuzi még télen, mínusz húszban sem evett ennyit, max 8-8,5-t. Mi lehet a torkosság oka? Elvittük szervízbe, gépre tették, majd megmérték és kimutatták, hogy a lambda érték nem jó, ergo a lambda szonda miatt lehet ekkora a fogyasztás. Csere! Akciósba, 14 E Ft-ért + 1 pizza (az uram szakács) baráti áron kicserélték.

Azóta Gömbi (merthogy így hívják, minden autónknak volt, van, lesz neve) teljesen megváltozott! Városban megelégszik 7-8 literrel. Nemrég voltunk Pesten, 5,9 l-t evett a drága! (Amióta országúton megjárattuk, még pörgősebb is lett.) Asszem, így jóban leszünk egymással! :)))

Imádom, mert mindenhová beférek vele, könnyű vele parkolni, ami nőknél ugye nem hátrány, (bár nem csak én használom). Nagyon könnyű tekergetni a szervokormányt, a futóművek a remek döcögős, kátyús magyar utakon meg se nyekkennek, a lengéscsillapítás pazar! A csomagtartó meglepően nagy, sok mindent elnyel.

Összességében úgy érzem, nagyon elégedett vagyok vele, bár még nem romlott el semmi rajta (kop-kop-kop), és úgy hallottam, hogy a Renault egy kicsit alkatrészben drága. Egy biztos: egyhamar nem válunk meg egymástól, ha ilyen jól fog viselkedni! :))) Gerappa!


Hibalista

- Eddig egyelőre semmi. Már úgy vettük, hogy a jobb elektromos ablakemelő a bal ajtóról nem volt üzemeltethető, de egy kapcsolócsere, és működik. (Bontott, 1500 Ft.)Plusz a pótféklámpa egy kicsit megszívatott, el volt rohadva benne az érintkező, és amikor bekötöttük, állandóan kiverte a 15 amperes biztosítékot, és ez kinyírta a műszerfalon az összes visszajelző lámpát, km órát stb. Megoldás másik pótféklámpa lett (bontott 3000 Ft.) - - 2010. augusztus: a kilométeróra megadta magát, mint a mesében, hol mért, hol nem. Már nem spirálos, hanem jeladós. Jeladó a km órához: 15000 Ft. Kuplung bovden: 2800 Ft. (Kicsit félúton 'rúgott' egyet a pedál.) Munkadíj (KM óra javítás, bovdencsere) olajcserével: 4000 Ft. (olaj, és szűrők külön fizetve a boltban)

Ide hordtam szervizbe

Magán szervíz, a srác Renault (és francia autó) specialista, más Renault tulajok ajánlották. Halál nyugodt fazon, és nagyon ért ahhoz, amit csinál.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift I, előtte VW golf II Következő autója? még nem tudom, de 80 %, hogy Renault lesz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)