A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.4 16V Tech Run 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis sz*rcsimbi:)

Szöveges ítélet

Hibalista

- Már 2 éve van nálam a kisgép:) 7 éve van jogsim, családi kocsi is clio (csak 1,5 Dci), tapadunk a forma1-re és éljenzünk ha pole pozícióból indulunk... evidens volt hát, hogy renault veszek magam is.... az álmom volt, a mindenem.. (még ma is az, de...) Már úgy vettem az autót, hogy nagyon kemény volt a kuplung, fura a váltó (akadozott). Gondoltam ennek más a kiképzése, csak a másikhoz vagyok szokva, ez így normális. Aztán elkezdett egyre nehezebbé válni az 1-es, 2-esbe való váltás, arról nem is beszélve, hogy nő használta előttem és olyat üt vissza a kuplung, hogy a bokám kettéáll (hozzám teszem magam is nő vagyok)... Mára már megtanultam úgy váltani vele, hogy alig hallatszik, de ez senki másnak nem megy. (édesapám kamionos 30 év tapasztalat, 3 millió km balesetmentes vezetés...... még neki se:P )
- Kisebb betegségei:
- Egy időben nem indult... pörgette pörgette erősen, de nem indult....gondoltam a rablás gátló leblokkolja az üzemanyagbefecskendezést, vagy a pumpa... hát el a szerelőhöz rablásgátló ki. :) indult is, egészen másnap reggelig.... majd megint csak kb. a 20. indításra indult be...napközben megy mint a köszörűs, ha egész éjszaka áll reggel nem indul... úgy látszik ez egy éjszakai lopakodó, éjjel menne reggel meg alszik... A kormány alatt kicseréltettem valami hüvelykujj nagyságnyi sagem márkájú kütyüt 10 ezerért… és láss csodát meggyógyult.. Rá egy évre, nemrég elkezdett szólni az eleje, kanyarodáskor már úgy kopogott, mint süket behajtó az adós ajtajában. El a szerelőhöz, féltengely csere, 30 ezer… szuper. Ezen kívül nálam volt egy 120ezres kötelező nagyszervíz, meg egyszer hátsó csapágy- csere, de semmi más. A két év alatt nagyon durván számolva ment rá egy százas, de soha sehol nem hagyott ott… Egy életérzés vezetni a kemény kuplung ellenére is..El nem adnám semmi pénzért. Motorikusan hibátlan, egy erőgép..... a hidegrázás kerülget, amikor bundásutakon száguldozom vele....LAV YA RENAULT
-

Ide hordtam szervizbe

Bohus Péter, Érd Hivatalnok utca... a tudakozó megmondja a számát.
Hibátlan szakember, az egyik legjobb francia autó szaki a vidéken, korrekt áron dolgozik, precíz... :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Colt 1.3 GLX Következő autója? Csak RENAULT... max átülök egy RS-be
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)