A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.4 16v tech run 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis mokány

Szöveges ítélet

Renault? Eddig csak rossz tapasztalatom volt a márkával, előítéleteim voltak. A régebben próbált autóikban rettenetes ergonómiai hibák voltak, dülöngéltek a kanyarokban, nem volt rajtuk fék és megbízhatatlanok voltak. Ez más világ. Nyugodtan mondhatom, ez legalább úgy össze van rakva, mint az egekig magasztalt Volkswagenek. Nem alaptalanul beszélek, anyámnak négy Seat-jával is jártam eleget.
Ez az autó, ha az ember fiatal, minden igényét kielégíti. Keveset fogyaszt, elég jól megy, két embernek még kényelmes is.
Amitől a kis TechRun több, az a futómű. Azt hiszem nyugodtan lehet a kor-, és mérettársai közt a legjobbnak nevezni. Nagyon stabil, igazi kanyarvadász, emellett a városba is be lehet vele menni. Ehhez partner a merev kaszni, ami emelgeti az ívbelső kerekét. Bevallom az első időszakban nem mertem tegeződni vele, mert meg-meg indult a kis feneke. Az utóbbi időben azonban annyira élvezem, hogy örömautózni járok vele. Soha nem száll el, nagyon finoman jelzi, hogy itt az idő kicsit visszavenni. Egyszóval: bolondbiztos.
A motorja száz lóerő körül van állítólag, ezt jó benzinnel, párás időben el is lehet hinni. Nagyon érzékeny a lelkem, mint minden felhúzott szekér, ez megbocsájtható. Háromezres fordulat alatt asztmás rohamai vannak, efölött viszont szófogadó. Négyezertől hatezerig lehet igazán használni, ilyenkor az átlag kétezres, meg a kisebb/1,9/tdi-s középkategóriának eláll a lélegzete, hogy még mindig követi a kisautó. A fordulatskála végén olyan a hangja, mint egy régi karburátoros motornak. Az ember ettől versenyzőnek érzi magát.
A váltót sokan kritizálják, tény hogy nem egy SMG, de utcára nagyon jó. Hosszú úton jár, de legalább nem bovdenes. Úgy érzi az ember, hogy mozgat is valamit, nem csak a Playstation-el játszik. Ugyanez igaz a kormányra is.
A lényeg, hogy ez egy olyan autó, amit mindig vezetni kell. Nem a "lefektetetttámlás-cdtkeresek" pozicíóban, mert akkor pofonvág. Átmenekítették bele a 80-as évek GTI vezetési élményét, viselkedését, hangját. Ha kiértél a városból, élvezeti cikké válik. A szeretem rovatba tizest érdemelne, ha 20 lóerővel erősebb lenne.
IMÁDOM!

Hibalista

- trafók

Ide hordtam szervizbe

Kaposvárcar

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 405 Következő autója? Clio rs
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)