A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1.2 "Otantikh" 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

3 évig jó feleség, aztán mocskos ribanc

Szöveges ítélet

Három évig tökéletes volt, aztán elkezdődtek a gondok.

A legdurvább: menet közben kigyullad az elektronikai hiba-jelzés a műszerfalon, a motor ereje elmegy, sokszor alapjáratra visszaáll, sokadik újraindításra vagy jó lesz, vagy nem. Általában 5-6 újraindítás kell neki ilyenkor.

Picike. Elől 185 centisen, 90 kilóval alig férek el.Hátul borzasztó kicsi a hely, a csomagtartó is jelképes. Tudom, kisautó, de akkor is, embereknek készült, akiknek bele kellene férniük, nem?

Pozitívuma, hogy ha odataposok, egészen jól megy, 80-90-es tempóig. És jól néz ki!

Törésteszt? Megvolt.. Sajnos márkaszervízben egy első lökhárító, egy hűtőrács és még néhány apróság 350 ezer forintba került. Amikor megtudták, hogy casco-ra lesz, akkor ment fel így az ár, előtte 140 ezerről volt szó. Rablóbanda!!

Jópárszor megjárta Olaszországot, az olasz szigorítások előtt nem egyszer mentem vele óra szerint 200-at olasz benzinnel! Körülbelül negyed óra padlógáz kellett ehhez, de tény, hogy ment.
A leömlőt nem fogdostam volna utána.

Hibalista

- -Hátsó fékbetét kettétört valahogy menet közben, leállítás után az autó meg se mozdult.. Nem forgott el a kerék!
- -Légtömegmérő
- -Nyikorognak az ajtók
- -Zörög az egész belső
- -Feltűnően gyakran égnek ki az izzók
- -Kézifékkötél beakadt, behúzás után nem engedett ki

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz, közelebbről meg nem nevezett városban.
Lassúak, arrogánsak, hülyének nézik a vevőt.

Amikor először produkálta ezt az elektronikai gondot, anyám vezetett. Bevitte hozzájuk, erre előadták, hogy azért állt le menet közben a motor, mert magassarkú cipőben nyomta a pedált!
Azt hittem, megyek és megverem őket, úgy fogtak le.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

maszek szerelő, aki a család egyéb autóit is csinálja.. munkadíj a márkaszervíz fele, másnapra kész minden

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 99500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1000 Következő autója? Audi?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)