A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1990-1998)

Clio 1.2 RN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szutyi

Szöveges ítélet

2008 nyár vége felé vettem hosszas keresgélés után, mivel eléggé sokat járkáltam a városban (egyetem, munkahely, barátnő) és jó lett volna már valami városi autó. Néztem fiestákat, ibizákat, astrákat, cliokat de mind vagy leharcolt volt, vagy csillogot-villogot és a nepper telephelyén állt (azt már az elején megfogadtam, hogy neppertől nem veszek autót). Végül erre a clio-ra esett a választás, nő tulajtól (előnyei: autó nincs széthajtva, kívűl-belűl makulátlan volt, hátrányai: motor+fék karbantartás=0, a fényezésen lévő karcokat körömlakkal javította...)

Megvétel után olaj+szűrők+gyertyákat cseréltünk, féktárcsa felvágottá volt kopva, ezeket is cseréltük. Városban nagyon jó, jól lehet vele parkolni (a nagy fordulókört szokni kell azért) és egész fürge is, városon kívül már kompromisszumos, de így is el lehet jutni vele bárhová. Megbízható, volt amikor egy nap mentem vele egyhuzamban 300km-t vidékre és zokszó nélkül tette a dolgát, az már más, hogy a számomra nem volt túl kényelmes...
Motor egyszerű, mint a ruhafogas, könnyen szerelhető, út szélén simán megoldottam egy termosztát cserét:) Ami a lényeg, hogy mindig legyen benne jó olaj, és elég a félszintetikus, nem pedig a legdrágább. Fékei kicsit gyengék, nem autópályázásra lettek kitalálva, ahogy a futómű se. Bírja az undorító pesti utakat, de nem egy kanyarvadász. Belső tér elég tágas és jól pakolható, hátsó üléssor dönthető, 4 ember+csomagok egy hétvégére simán belefért. Nyáron a nagy ablakok és a klíma hiánya miatt elindulás előtt szellőztetni kell, hogy egyáltalán beleülhessünk, de utána már egész tűrhető. Télen a fűtés nagyon gyenge ezt majd javítani kell, de ezen kívűl pöccre indul és egyből van alapjárat. Váltó kicsit kopott, de szerintem újkorában sem volt egy álom, kettest néha nehezen veszi, de nincs vele gond.

Összességében egy jó tanulóautó, minimális fenntartási költséggel. Ezen megtanultam a lényegesebb dolgokat cserélni, szerelni. A mai napig használom és amíg nincs meg a diplomám addig tuti, hogy meg is lesz.

UPDATE:
3 hete egy Skoda Octavia úgy gondolta, hogy nem adja meg az elsőbbséget, és kivágott elém: Cliom gazdasági totálkár és vontatni kellett, a Skodán 2 karc és a saját lábán ment haza.
Pont mikor már egyben volt a kocsi, mikor már minden baját megjavítottuk (kivéve a fűtést, nah ehhez még szerencse, hogy nem nyúltunk) akkor lett belőle egy roncs.
A roncsot meg megvette egy kereskedő aprópénzért...

Hibalista

- jobb hátsó fékmunkahenger tömítései szétmentek, eresztette a fékolajat, felújító-készlet 1500,- - hátsó torziós rúd két szilentje elkopott, csere újra+szerelés 10000,- - vizsga előtt küszöbön lévő rohadások javítása, én és apám javítottuk 0,- - termosztát csere, 2500,- - műszerfal világítás csere, izzók 500,- - egy fém vízcső elrohadt, csere újra 6000,- - jobb hátsó kerékcsapágy csere, 5500,- - vételkor központi zár nem működött és csak a bal első ajtót lehetett kinyitni (a bal hátsó egyszer egy keményebb kanyarban magától kinyílt:D), központi zárhoz 4 motor+riasztó+szerelés 15000,- - akkumulátor csere, 17000,- - fűtés minimális, ennek javítása várat magára, 10000,- lenne a radiátor, de a szerelés akkora szivacs, hogy még nem sikerült ráhangolódnom :) - kipufogó cső 2 helyen kirohadt, apám meghegesztette 0,-

Ide hordtam szervizbe

A legtöbb dolgot én és apám.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Csepeli szaki, jó áron hozza a minőséget. Általában akkor viszem hozzá, ha nincs időm az otthoni javításokra.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? már megvan, Swift 1.3 '98
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1990 (1991 - 1998)

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)