A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1990-1998)

Clio 1.2 RN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis piros csoda

Szöveges ítélet

Egy éve van nálam. A kuplung és a fék javítása az előző tulajdonos (hölgy) városi autózása miatt vált szükségessé, (az autó 3 év alatt 3-szor látta kívülről a Pécs táblát de belekerült 20000 km). Én már beletoltam 30000 km-t, de a fenti javításokon kívül csak a benzint és az olajat kellett beletölteni. A fogyasztása nagyon jó, tartós országúti használatban a nyári átlag 4.9 l/100 km a téli 5.4 l/100 km, az elődöm szerint a városi fogyasztása sem haladta meg a 6.2-6.5 l/100 km-t.
Nem egy betontorpedó, de a normál közlekedési tempót jól bírja, a 62 LE segítségével még "normális" előzéseket is végrehajthatunk.
Négy felnőttel még hosszabb távon (100-200 km) sem kényelmetlen, de igazából a klasszikus 2 felnőtt+2 gyerek felállás az igazi. A csomagtartó a kategóriában átlagos, de lehajtott ülésekkel nem volt gond a HP 430 plotter szállítása sem. Én nagyon kedvelem, és mindenkinek ajánlani tudom aki olcsón fenntartható, megbízható autót keres.
Közben eltelt még másfél év és belegurult még 55000 km, de a kötelező olajcseréken és a önindító felújításán kívül másra nem kellett költeni. Továbbra is nagyon jó autónak tartom.
2007.10.08.
Augusztusban töltötte be a 10. évét, szeptember közepén került bele a 170000. km, a hátsó fékpofák és a vezérműszíj (2.) cseréjén kívül autószerelőnél csak az olajcserék és a műszaki vizsga alkalmával volt. Egyébként falja a kilométereket becsületesen. Illetve volt még egy kis malőr kb. fél év alatt mind a két fényszóró üvege elhagyta szolgálati helyét, és lerepült a helyéről, valószínű a ragasztás nem bír többet 8-9 évnél. Mivel külön üveget nem lehet kapni, az utángyártott fényszóró darabja 12000 Ft-ba került. Azzal vigasztaltam magam, valószínű ezek a fényszórók már kiszolgálják a gépet. Rozsdát még nem tapasztaltam, az alja is teljesen jól néz ki. "Kíváncsian" várom, hogy a féltengelyek mikor adják meg magukat. De azt majd megírom

Hibalista

- 80000 km kuplungszerkezet:21000 Ft, 85000 km féktárcsa+betét:12000 Ft, 152000 km önindító felújítás: 9000 Ft, 160-170000 között két fényszóróüveg, az új fényszórók darabja 12000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Bodor és Soós szerviz Pécs

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Iván József Vasvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Renault 11 Következő autója? Honda Jazz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1990 (1991 - 1998)

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)