A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1990-1998)

Clio RSi 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A sunyi francia

Szöveges ítélet

2004-ben vettem 142e km-rel, mint első saját, forgalomban használható autómat. Hondát akartam de ez lett belőle, nem bántam meg. A motor 1.8- as 8V-es, 110 LE-s, ami elég meggyőzően mozgatja a 950 kg-os kasztnit. Óra szerint 210 km/h-t mentem vele, gyorsulása papíron 8.9s 100-ra. A külsőn nemigen vehető észre, hogy ez egy sportkivitel, 4 alufelni(gyári), küszöbtoldat, egy halvány hátsó légterelő, pici RSi felirat az oldalindex mellett, ennyi. Belül combos ülések, sportkormány van. Sportfutómű, 4 tárcsafék. Felszereltsége a szervokormánytól kezdve az elektromos kütyükön keresztül a klímát! is tartalmazza. Nem valami lágy a rugózása, pattog rendesen, de az ergonómia jó, a vastag kormány nagyon jó fogású. Brutálisan erős, alul is nagyon húz, hála a 8 szelepnek, simán verem vele az E30 320i-t, viszont a VTi Hondákkal már nem bír el. Belül kifejezetten tágas, még hátul is. A fenntartás költségeinek nagy részét a benzin, valamint a kopó alkatrészek borsos ára teszi ki, mivel ehhez a kivitelhez általában nem kompatibilis a többi Clio alkatrész. Franciásan szeszélyes, bármilyen apróság képes elromlani, ami aztán magától megjavul. Az enyém még nem rohad annyira, csak az egyik kerékjárati íven vált fel a gittelés, feltehetően egy korábbi sérülés kókány módon lett megcsinálva. Azóta kicseréltettem és lefestettettem, valamint a motorháztető is ki lett javítva és le is lett festve. Összefoglalva nagyon jó autó, csak nem szabad elhanyagolni legalább az olajcserét (OMV 10W-40-es van benne).

Hibalista

- kuplungpedál kinyomószerk., váltó( bontott 35e ft), fűtőventillátor párszáz ft-os hibája, generátor (3,5e ft), 3 ágú fűtéscső (19000 Ft csak gyári van), önindító szénkefe( pár100 ft), klíma tömítetlenség, kalaptartó leszakadt, jeladós kmspirál(6,5e ft), bal hátsó javítóív (3500 Ft), És persze a kopó alkatrészek: mind2 talpas(5e ft), 2 első féktárcsa( 16e ft), fékbetét(sokszor), kerékcsapágy, akksi, gázbowden (1500 Ft), kuplungbowden, valami jeladó a motorban(10.000 Ft), szervokormány szivattyú javítás (9000 ft), önindító behúzótekercs, jobb hátsó oldaldíszléc(3000Ft)
-

Ide hordtam szervizbe

autószerelő cimbora

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1993
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ascona B Következő autója? Lexus IS200
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1990 (1991 - 1998)

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)