A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Captur (2013)

Captur 0.9 TCe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Narancs szépség

Szöveges ítélet

Dacia Logan MCV vásárlását fontolgattuk, de amikor a szalonban láttuk, hogy nem sokkal kerül többe a Captur (5 év garanciával), akkor inkább a Renault mellett döntöttünk. Kedvező áron sikerült kifognunk egy jól felszerelt 0 km-es példányt. (Limited Edition + automata klíma, esőérzékelő ablaktörlő, automata világítás bekapcsolás, Start/Stop funkció, tolatóradar + kamera, Medianav Evolution média + navigáció) Az autó gyönyörű kívül, belül. Amikor először beleültem, azonnal megfogott. Nagyon kényelmesek az ülések, kézre állnak a kezelőszervek, minden ott van ahol lennie kell. Szép a műszerfal, a középkonzol és a kormány. Elegendő hely van benne elöl is és hátul is, 4 felnőtt simán elfér benne. A csomagtér is tágas, a hátsó üléssor előre tolásával 22 cm-rel meg lehet növelni a hosszát. Az automata klíma és a navigáció remekül működik. Az autó útfekvése, rugózása nagyon jó, a kátyúkat alig érezi, a sebességfüggő kormány érzékenységét jól eltalálták. A 900 köbcentis motor első hallásra viccesnek tűnik - amíg nem próbáltam nekem is előítéleteim voltak vele kapcsolatban - de a teszvezetés igazolta, hogy átlagos használatra bőven megfelel az ereje. A 90 lóerős turbómotor kellően dinamikusan mozgatja az 1100 kg-os autót. Ha odalépek, 2000-es fordulattól erőlködés nélkül, szépen folyamatosan húz. Próbáltam az 1.2-es turbó nélküli, 75 lóerős motorral szerelt autót is, azt viszont nagyon lomhának éreztem. Mi főleg városban és város környékén használjuk, napi 30-40 km-es távokra. A fogyasztás 5,8-6,5 l/100. Városon kívül 80-90-100 km/órás tempónál 5,5 literrel beéri 100 km-en. Autópályán is jól viselkedik az autó nem okoz neki gondot ha 120-130-as tempónál előzni kell. Még ennél a sebességnél is alig van menetzaj normál hangerőn lehet beszélgetni az utastérben. A sebességet alig érezni benne, a fogyasztás 130-140 km/óránál azonban már 7-7,5 liter. Eddig nagyon elégedettek vagyunk a Captur-rel, remélem ez így is marad még jó sokáig. Csak egy negatívumot tudok említeni vele kapcsolatban: a háromhengeres motor alapjárata télen kissé kultúrálatlan. Hidegen hajlamos a rángatásra, zörgésre.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Captur 2013 (2013 - 2014)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)