A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Captur (2013)

Captur 0.9 TCe 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Crossover-ka

Szöveges ítélet

Capur 0.9 TCe Zen felszereltség, ez gyakorlatilag az alap Captur.
Akciósan 4 M-ért vettük, ár-érték arányban kimagasló volt, és nagyon tetszett, többször is visszamentem megnézegetni.
Nekünk a legfontosabb érv mellette a variálhatósága volt. Ez egy kis egyterű. A tologatható hátsó ülést imádom: kisgyerekkel ez nagyon hasznos, terepbabakocsi, rajta nagykoffer, egyéb kisebb csomag és cucc vígan befért. Van isofix csati az első ülésen is, kettő meg hátul.
A kulcsnélküli bejutás pedig a legjobb. Szóval a kasztni szépsége és praktiukuma kiválló. Ami kicsit gyengébb tulajdonsága, az a motor.
3 henger, 900 cm és turbó. Meg kellett szokni.
Éppen elég az ereje, de országúti gyors előzésre lehetetlen. Autópályán viszont mindegy mennyivel megy, jöhet emelekedő, klímával, semmi nem gond, 140-es utazó bárhol bármikor. Én legtöbbet viszont közepes-rossz minőségű kanyargós országúton megyek. Ott olyan az ereje mint bármelyik kisdízelnek. Gyorsan megugrani nem tud, de tartja szépen a sebbességet, jól veszi a kanyarokat, stabil, nyomvájú, útletörés nem gond.
Ebben a kocsiban nincs navai, nagy képernyő sem, az alap rádió telefonkihangosító is, ami azonnal összekapcsolódik, az utolsó 10 hívást megjeleníti, sokkal biztonságosabb így telefonálni, mint elővenni a telefont és kaparászni az érintőképernyőt. Van még bennne tempomat, 4 elektromos ablak, autómata kártyakulcs, kipörgésgátló és esp.

A fogyasztása 6,9-ről indult, 6,2 alá nem lehet levinni. Az Eco gomb egy marhaság. Forszírozva, folyamatosan előzgetve és satuzva, kínozva 8,1-et evett. Persze ezek a számítógép adatai, rendesen nem mértem, 330 Ft-os benzinnél annyira nem érdekesek a dl-ek.

Összességében nem értek egyet a TC cikkével, nem rázza a motor a kasztnit sem az ülsét, nem nehéz vele elindulni ( az 1,3-as 1,4-es kisdízelekkel tényleg nehéz) nem pattog a hátulja (mint a régebbi Fiestának) ellenben kicsit himbálózik, és városban sosem derül ki, hogy kicsi ez a motor.
Ami viszont egyértelműen rossz vagy gyengeség benne:
nem világít normálisan, nagyon rövid a lámpa fénye, hiába kértem, nem állítják feljebb, azt mondták számítógép állítja. Országúton ahol oldalt nincs se felfestés, se kis bábúk 50 m-ként, csak refivel lehet menni.
4 M-ért telitalálat, de 5 M-ért már sok minden más is van, ami kényelmesebb vagy nagyobb vagy gyorsabb. Pedig az igazi gyöngyszem a Helly Hansen kivitel az 1,2-es TCe-vel,de 5,5 M-ért az már egy másik osztályban játszik.

Update 2016.04.05.
Még mindig nagyon szeretjük, és közben rájöttünk, hogy nem is kell nagyob autó nekünk ennél. A tempomatot nagyon szeretem benne. Télen próbálgattam az esp határát és nagyon akarnom kellett hogy elérjem a jeges emelkedő S-kanyarban hogy végre beavatkozzon. Stabil ez rendesen.
A lámpát közben sikerült feljebb állítani a szervízben, mostmár éjjel is jó vezetni.
Újabb hiba vagy hiányosság nem derült ki. A belső értékei miatt továbbra is nagyon szeretjük, és újra ugyanilyet választanánk.
A fogyasztás továbbra is 6,2-6,9 l között változó, és nagyon lábfüggő. Kipróbáltam több prémium benzinnel is, de nem azon múlik.
A dCi változatot Clio kombiban vezettem, az is nagyon jó kis gép volt. Jól ment és nem volt dízel hangja egyáltalán, semikor. Lehet, ezzel a legjobb, de a tCe se rossz.

Update 2017 06.
47 ezer km-nél járunk. Mindkét hátsó ajtó gumijáról leszakadt valami vékony gumirész. Ettől még semmi baja. A kis tCe motorka egészen magáratalált 20 ezer km után, jobban megy, de nem eszik kevesebbet, 6,8-7,2 l, ha nagyon figyelünk és csak országút, lemegy 6,2-re is... A műanyagok nem karcolódnak, ajtók, csomagtár szépen csukódik, rádió nem fagy le, nem felejt el a telefonnal párosodni. Majdnem mégegy ilyet vettünk, 3,7 M-ért tuti vétel lett volna, de kellett a rendesebb méretű 5. hely hátul. Ebbe két kis termetű nagymama + 1 gyerekülés nagyon nehezen fér, övcsatolás tortúra, de nagyon az.
Csak ajánlani tudom, főleg nagyobb motorral.

Update 2017. 08.
Az 50 ezret átléptük. Már megint lemerült a kártyakulcs eleme. Nem is tudom mikor, de talán az idén kellett menni cseréltetni.
Még mindig relatív sokat fogyaszt, most nyáron klímázva 6,8... mindezt vidéken, két település között napi 20 km-en ingázva.
Amúgy szerintem az egész kocsi jobb lenne egy normális 1,6-os szívó benzinmotorral. Mint ahogy a Megane-t még lehet iylennel kapni.
A formája még viszont mindig nagyon bejön. És azt hiszem ez a lényeg, hogy 2,5 év után is tetszik és eléggé szerethető.

Update 2019.05.
Megvolt a 90 ezres szervíz. A klímagáz elszökött. Tömítéscsere lesz. Fogyasztás 6,2-6,6 közötti, szóval jó. Igazi baja nincs. Volt egy stabilizátor rúd cserém gariban egy bő éve. Szervíz nagyon korrekt volt Székesfehérváron.
Bicajt szoktam vele időnként vinni, befér benthagyott első kerékkel :-)

Hibalista

- Hátsó ajtók külső gumitakarója, első futóműben stabilizátor csere, klíma gáz elszökött 4 évesen, tömítések cseréje

Ide hordtam szervizbe

Renault Ugrics Székesfehérvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 ddis Következő autója? elektromos
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Captur 2013 (2013 - 2014)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)