A külsejével vesz meg...
Szöveges ítélet
Ha jól számolom, az ötödik Renault a családban (Clio II 1.9 dTi, Laguna II 1.9 dCi Initiale, Megane Coupe a kacsaseggű, ez tc lett, Clio III 1.2 Tce), a Lagunát kivéve második autóként voltak használva.
Egy kivételével újonnan vettük az autókat, egyikkel sem volt probléma.
Normál szervizlátogatáson kívül semmi gond nem volt.
A Capture árlistának ez a teteje, pár apróság rendelhető csak bele (ezek benne is vannak).
Városban 6,5 körül eszik, igaz, amire bemelegszik a motor, már oda is ért a célhoz. Városon kívül 4,5-5,5 liter körül fogyaszt, lábtól függően.
Nagy érintőképernyős kijelzője van, ez oké, de a gyári (tomtom) navija elég gagyi, egy normális okostelefonnak a nyomába sem ér.
Az SD kártyás frissítősdi meg egyenesen béna, teljesen méltatlan a Renaulthoz.
Nem tetszik, hogy az ülésfűtésnek nincs visszajelzője, pl. a utasoldali simán bekapcsolva maradhat. Az ülésfűtés kapcsolja sem a más autóknál megszokott helyen van, hanem amúgy rönősan, az ülőlap külső ívénél.
A normál órák kicsit hiányoznak, megszokást igényel a műszerfala.
Gyárilag nincs benne (és nem is rendelhető) könyöktámasz. A kereskedőnél tetettünk bele egyet, de nem valami nagy szám.
Nagyobb embernek is kényelmes, elég jól a motor, a nagy homlokfelülethez képes elég visszafogott a fogyasztás, a dizájn pedig ott van.
A kétszínű fényezéssel és a fekete-ezüst felnikkel, egyszerűen szép.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
AZ első éves szerviz most lesz esedékes.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio III 1.2 Tce | Következő autója? | valami elektromos vagy hibrid |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
