A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 9 (1981-1989)

9 1,6 GTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezes alapmodell

Szöveges ítélet

Első autóm volt, nagyon szerettem, de ti ne vegyetek ilyen öreg kocsit, inkább várjátok meg amíg összejönnek a százezrek egy fiatalabbra. Eléggé idegesítő a torziós tengely nyekergése, ami nem múlik el pedig annyi zsírt kapott, amennyi nincs is. Fontolva halad, nem száguld az emelkedőkön. Mire megvettem már csak 130 volt a vége, de inkább 100-120-szal szeretek menni vele, azt stabilan bírja. Kényelmes autó lehetett amíg ki nem ülték a vezető ülést, most se rossz némi alábéleléssel, van benne hely. A csomagtartóba befér a 3,5 LE-s Bridge fűnyíróm és még marad mellette hely, pedig szedán. Két emberrel jól megy mindenfelé (városban, országúton is) Szeged Pécs távolságon tavasszal 4-en+csomagok már féltettem kicsit, de nem volt gond, csak időben kellett fékezni, meg ugye 7 fölé moccant a fogyasztás. (Nem tudom miért velem akartak jönni, 6 főre jutott egy új Mitsu Colt, meg az öreg Renault és ezt 2-4 arányban osztották el.)Előnye, hogy nem bonyolult gép, és a garanciát sem veszted el, ha magad kezded szerelni. Hátránya, hogy erre néha szükség is van. Egyszerű, viszonylag igénytelen, könnyen javítható. Meg aztán olcsóbb az alkatrész mint a BMW-be.

Hibalista

- első télen leégettem a motor, faragni, meg gyűrűzni kellett+ új szimeringek (80000 Ft)teljes kipufogó elrohadt (40000 Ft), megpusziltak hátulról amit 2*3000Ft bontott lámpában kifejezve, eltört egy féltengely, ami a szerelő szerint nem csoda, mert házilag hegesztette valaki (10000Ft), az elektronika nem az erőssége, amitől persze lehet gurulni, csak azért jó ha működik a műszerfal világítás, a km/h jelző ("új" műszerfal ami passzol is bele, mert nem egyforma a benzin-dízel meg évjáratonként cseleztek vele 10000Ft+ be is kellett erőltetni), féklámpa (jobb hátsó a bal hátsóról volt kötve, egyszerre ment el (2000Ft-10 perc munka volt vele), a zárbetéteket rögzítő kis lemezek kirohadtak (ismerős vágott újat), izzítórelé (4000Ft bontottan)

Ide hordtam szervizbe

közeli mester szép, olcsó, minőségi, csak jár az autóddal amíg nála van, és igen lassan dolgozik

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

20 km-re lakó mester gyors szép annyit kér, mint az anyagár kb

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Opel Agila 1.0
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 9 1981

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)