A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 9 (1981-1989)

9 1.6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia elegancia

Szöveges ítélet

1.6-os szívódízel, 55lóerővel, de ehhez képest igen jól megy, ha egy kicsit odalép neki az ember. Ha normálisan használom, városban 5,5-6 liter körül fogyaszt, de 8-at is ki lehet hozni belőle, ha mindenhol kormolásig huzatjuk. A francia megoldások sokszor praktikusak és könnyen szerelhetők, logikus és jó ötletekkel teli konstrukció, de pár kényelmi funkció (pl. automata dúsító) a korosodás miatt már nem működik (25 éves az autó), hidegen kell egy kis gáztartás neki, ez a berendezés pl. egy hasonló korú, mechanikus megoldást alkalmazó Volkswagenen, vagy Mercin nem fordul elő. A futómű lágy, puha, kényelmes, kanyarban viszont tart rendesen, kategóriájában igen jónak mondható, kiemelkedő jó fék is van rajta. A belső tér kellemes kialakítású, viszont zörgős, nyekergésre hajlamos. A futómű szilentek szintén nyekergősek, a motortartó szilentek a kialakításuk miatt viszonylag gyorsan cserére érnek. A váltó finom, könnyen kapcsolható, a kuplung is kellemes, viszont üresben, alapjáraton hallani a kuplunghangot itt is, mint szinte minden hasonló korú Renaultban. A motor tartós, az enyémen szerencsére az adagoló Bosch (van RotoDiesel adagolós is, amit szinte lehetetlen normálisan beállítani), bár az adagoló nem egy sűrűn meghibásodó alkatrész szerencsére. Összességében kellemes kis autó, eltekintve a francia betegségektől. A Volkswagennek nincsenek ilyen betegségei, de nem is megy ilyen jól az ugyanekkora 1.6 D Golf, vagy Jetta, ez futóműre és fékre is nagyságrendekkel jobb. Aki tud és szeret is barkácsolni, szerelgetni egy kicsit, annak megéri, aki nem, az vegyen inkább Volkswagent vagy Mercit.

Hibalista

- féklámpa kontakthiba, fékerő-szabályzó, szelepfedél tömítés

Ide hordtam szervizbe

magam szerelem, mert szervízek hanyag és trehány munkát végeznek, tisztelet a kivételnek, vagy ha valami csoda folytán mégsincs így egy szervízzel, akkor is drága, egy ilyen öreg autónál nem érné meg

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1983
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 258000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? W123 2.4 D Következő autója? jelenleg nem tervezem másik vásárlását
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 9 1981

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)