A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 9 (1981-1989)

9 1,7 GTX Cheverny 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüst nyíl

Szöveges ítélet

Az autót tanuló vezető koromban használtam.Nagyon sokat szaladgáltam vele rövidebb távokon,mert nem volt már megbízható.19 éves korában vettük az autót, így már sok hibája előjött.Kezdetekben nagyon sok időt és pénzt fordítottam rá, főleg a műszaki vizsga előtt, de így az utóbbi másfél évben hozzá se kellett nyúlni.Mikor hozzájutottam az autóhoz rövid használat után eltört a torziós rugó.Ezért 30.000 forintért szereztem egy Renault 11-es hátsó hidat.Nem soká ezután eldugult az AC pumpa,ki akartam cserélni, dmikor a boltban közölték az újnak az árát(65.000Ft), inkább megpróbáltam megjavítani,ami sikerült.Ezután elromlott az üzemanyagszint-mérő,ami sokszor kellemetlenséget okozott.Nyári időszakban egy párszor felfőtt a vízem,ezért kapcsolóra kellett kötnöm a hűtőventillátort.Téli időszakban elromlott az automata szívató, ami hideg időben szintén sok kellemetlenséget okozott.Majd a köponti zár távirányítója adta meg magát.Kétszer kellett talpast és csapágyat cserélni,volt hogy elszakadt a kuplungbovden, gázbovden.Ezek ellenére nagyon szerettem az autót,kényelmes volt, motorikusan kifogástalan,ment mint a szél.Korához képest jó felszereltségű(elektromos ablak, központi zár,stb.),de a sok elektronikus kütyü sok gondot okozott.Nehezen jutottam ennek a típusnak az alkatrészeihez,újonnan meg nagyon drágák.Ha fiatalabb korában jutottam volna az autóhoz,biztosan több ideig használtam volna.

Hibalista

- Autómata szivató,torziós rugó törés,üzemanyag szint mérő,fűtő ventillátor,hűtőventillátor,hőgomba,2x talpas csere,2x kerékcsapágy csere,kuplungbovden szakadás,központizár,....

Ide hordtam szervizbe

Itthon sokat bütyköltük haverokkal.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egy autószerelőt munkaidején kívül sokat foglalkoztatott az autó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 170020
Megbízhatóság (5) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Uno 45 Következő autója? Lada 1500
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 9 1981

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)