Egyhat tádé,ami nem is tádé..
Szöveges ítélet
Alig 3 hónapja használom,de azért tudok ítéletet írni róla.Ezalatt már több mint 10 ezer belefutott gyorsban,így azért van alapja.A másik,hogy ez a 6ik renault-om ebben a korosztályban..Mondhatni ismerem minden porcikáját:) Alig különböznek:Super 5,R9,R11..más a ruha,de belül ugyan az..
Mikor hazafele utaztam benne akkor néztem körül igazán és annyira ismerős volt,hogy nem is kerestem a helyem..mintha 10éve használnám.
Fura a típus jelzése.1.6 TD,pedig egy árva csiga sincs benne:) Pedig tuti feldobná:) Szerencsére kemény fagyokban is simán indult a motor..vicces de ahogy bejöttek most a plusszok,meg is döglött egy izzító és nem akart rendesen indulni +5 ben:D Azt hittem hozzá szokott a hideghez és megsértődött a melegtől:) Azóta cseréltem és újra pöcc-röff a masina.
Nem egy erőgép a maga 55 LE-vel,de abszolút autózható.Javarészt városban hajtom, de azért főleg az elején mentem sokat vele kirándulni és országúton is kellemesen lehet 110-el poroszkálni..viszont a pálya nem az ő világa.Viszi gond nélkül a 130-at,de valahogy mindig vissza veszem..21 éves legyen elég ennyi:)
A maga 1 tonnájával(lemértem egy hídmérlegen,nélkülem fél tankal) szépen halad, és hóban még nyárigumival is kitűnően autózható..persze mert bazi nehéz az eleje:)
Futómű nem rossz darab.Fura az előző rönóimhoz képest.Picit lágyabb,de nem rossz.
Belűl tipikus rönó..nem tudom jobban leírni.Egyszerű és vonalzóval tervezett.Ülései picit(nagyon picit) kagylósítottak és nagyon kényelmesek.
Ami a gyengéje és minden ilyenkorú rönónak, az a fűtés.
Itt sem fogom megúszni a radiátor cserét..Sajna a rozsdás víz miatt megtelik iszappal a radiátor(ráadásul ez a rendszer legmélyebb pontja is) és szépen lassan lerakódik rá a dzsuva..
Rosszabb esetben az ember neki esik és slaggal,vagy nagy nyomásúval átmossa bízván abban,hogy segíteni fog..Az esetek nagyrészében nem segít, és ha peches az ember ezek után szivárogni kezd a radiátor..
A csere...szopás..műszerfal ki...a sallangot nem részletezem:)
Amit imádok benne az a csomagtartó..bazi nagy és minden szar belefér..igaz erre kellett.
A kasztni mivel első tulajtól került hozzám,rozsdamentes és sosem volt törve.Eredetvizsgán elismerően bólogattak..
Egy-két karc,húzás van rajta,egy díszléc hiányzik de egy 21 éves autón ne lenne hiba..
Összegezve nagyon jó kis autó.Könnyen szerelhető..szerintem egy titka van a motornak..nem szabad taposni neki..el kell fogani,hogy ez nem egy pdti..
Hibalista
- 1 db izzító gyertya,adagolóban egy tömítés,termosztát,féltengely gumiharang szakadt volt.Soknak tűnik,de együtt nincs 10ezer ft..
Ide hordtam szervizbe
Saját magam és egy jó barátom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault 5 | Következő autója? | Egyelőre nincs tervben. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
