A traktor, ami hangos, büdös, de megy
Szöveges ítélet
Ezt a kocsit egy Zastava után vette a család. Ahoz képest átlépés volt a nyugati oldalra. Igénytelen és felt?nésmentes kocsi, elvisz A-ból B-be. Motorja hangos, lomha és még nem is eszik keveset, de cserébe ny?hetetlen. Gyorsulásról nem beszélhetünk, nagyokat kanyarodni nem lehet vele. Annyira kényelmes, hogy már kényelmetlen, bazi nagy rugóutak, lágy rugók (hátul torziós). ?lésekbe 200 km-t egyfolytába csak ha nagyon muszály akkor lehet kibirni. Fejtámlákat max 170 cm-es embernek lehet beállítani. Fényszórók kicsit lehetnének er?sebbek.
Egyébként minden könnyen jár benne, kormány szervó nélküli de egy kézzel lazán tekerhet?, kuplunk nagyon könny?, gáz úgyszintén, vátó is jó, bár az 5-ös kicsit kint van. Fékek egy komplett generál után jól fognak.
Ja és egyszer se hagyott ott sehol.
Hibalista
- Nagyrészt kopó alkatrészek, de az minden: kerékcsapányak (mind a 4 már 2x), lengéscsillapítók (4), féltengelyek (mind a 2), féltengely gumiharangok (már vagy 3x), fékbetét, hátsó fékdob csere, kipufogó (csövek többször elrohadtak), generátor (csere), ablakmosózivattyú, ablaktörl?lapát felfogató m?anyag fül könnyen törik, f?tengelyszmering, vízpumpa, váltóolajfolyás, izzítógyertyák, gázolajsz?r? elvízkövesedik, m?szerfali visszajelz?lámpák (hol müxik, hol nem), gázbovdenszakadás, kézifékbovden csere, alja kicsit rohad de nem vészes
Ide hordtam szervizbe
Egy helyi autószerelö mester, aki aránylag gyorsan és jól dolgozik!
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | GTL 55 | Következő autója? | valami Volvo |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
