Törpe munkagép
Szöveges ítélet
Munkára vettem els?sorban. Miután a keresked? nem adta vissza a foglalót(a fél milla vételárból), mikor az 5-ös megbukott az eredetvizsgán(pereskedni meg nem akartam mivel korábbi tapasztalatom alapján láttam, hogy elég "érdekesen" m?ködik a magyar jogrend). Úgyhogy KF-es lett a kicsike. Nyüstölöm rendesen(a hátsó ülések rendszeresen beborítva) , terepen, országúton egyaránt, nagyjából ennek köszönhet?, hogy a két éve cserélt féltengelyei, ill. a jobbos csapágy megszólaltak. Kasznit nem kellett javítani(mosni sem), bár a küszöbök alja néhány ponton elkezdett bebarnulni. Egyszer hagyott az út szélén a beállt vízpumpa, a gyújtás meg a mosást(víztócsa, stb,) nem szereti. Tavaly kicseréltem a 240ekm-t futott motort(mivel csúszni kezdett a kuplungtárcsa), egy ugyanilyen 1.4i, katalizátorosra 130ekm-el. A különbség nem érzékelhet?, ugyanúgy húz és eszeget.
Most pedig eladnám, de nem kell a kutyának sem.
Az, hogy megérte-e a pénzét, viszonylagos. Egy új autóra talán alkatrészként kellett volna annyit költenem, amennyit amortizálódott.
Hibalista
- Féltengelyek, kerékagycsapágyak, vízpumpa, vezet?ülés, generátor,
Ide hordtam szervizbe
Renault Molnár, Szeged
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 19 | Következő autója? | Dacia Logan |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
