A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 R5C 1,0 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

SOHA! SOHA NE VEGYETEK FRANCIA AUTÓT!!!!!!!!!!!!!!

Szöveges ítélet

Az egyetlen pozitívuma, hogy 19 évesen még sehol nem rohadt. 38 lóer?vel 9 literes (!) fogyasztásnál 90-nél többet nem lehetett vele menni hosszab úton. A megbízhatóságról annyit,hogy a teljes szerszámkészletemet a csomagtartóban hordtam, 100 km-nél messzebre pedig egy kanna forró vízzel indultam el, mert számítani kellett vízforralásra. Szinte minden hétvégén javítanom kellet rajta valamit, valami mindíg rossz volt rajta, ha nem is nagy hibák, de mintha direkt csiálta volna...
Egy id? után olyan paranoia lett úrrá rajtam, hogy még a mai napig is ha valami zajt hallok vagy kintr?l égett szag jön be a kocsiba, rögtön a legrosszabbra gondolok.
Aki ezt elolvasva mégis Rönót vesz, az meg is érdemli!

Hibalista

- A teljesség igénye nélkül:
- -Kétszer volt hengerfejes;
- -Számos vízforralás(hosszab úton törvényszer?en);
- -A kiegyenlít? tartály túlnyomás szelepe (vagy mi) nem volt jó, ezért néhány vízcsövet szétnyomott;
- -1 garnitúra fékbetét;
- -Indexkapcsoló csere;
- -a 3-ik sebesség állandóan recsegett;
- -Önindító+fogaskoszorú csere;
- -Egyszer beragadtak a fékek(dugattyúk koszosodása miatt);
- -Kormányösszeköt? gömbcsukló csere;
- -Bels? sz@r min?ség? m?anyagok kopása/törése miatt a tükör a kezemben maradt, a napellenz? az ölembe pottyant, a bels? kilincs szétment, a középkonzol a rádióval együtt a váltóra borult...(ett?l lesz igazán olyan érzése az embernek, hogy mindjárt szétesik az autó);
- -kipuffogódob leszakadt menet közben;
- -vákuumos el?gyújtás szabályozó tönkrement->csere;
- -Rendszámtábla világítás beázott és szétfagyott;
- -Karburátor teljes felújítása;
- -A f?t?radiátor kilyukadt eláztatva az utasteret, csere az egész m?szerfal lebontásával;
- -A gyújtás mindig elállítódott, rendszeresen kellett utánaállítani;
- -egyszer, mikor nyitva volt a motorháztet? egy széllökés leszakította, annyira gyenge (nem vicc, komolyan);

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1985
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? SKODA 120L Következő autója? Golf
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)