A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 GT Turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Renault 5 GT Turbo..... szeretem.....

Szöveges ítélet

Az els? nyugati autó a családban egy sima 1.4-es R5 volt. Németországból behozott autó, nagyon megkímélt állapotban, akkor 3 évesen. Nagyon sokat vezettem, szerettem, mindenáron Turbosat akartam bel?le csinálni (a spoilerezésig jutottam). Kés?bb megláttam egy nagyon jó karban tartott t?zpiros eladó GT Turbot, elfogadható áron. Egyb?l beleszerettem, megszereztem. Kb 3 évig használtam, meg 1 évet állt egy balkezes szerel?nél. Vásárlás után semmi gondom nem volt az autóval, iszonyatosan ment és egy élmény volt vezetni. Egy hengerfej-tömítés cserére szorult, amikor elvittem a "szuper" szerel?höz (ismer?s volt). Sajnos rosszul tettem. Miután elhoztam t?le az autót 1 év (!) után, kezd?dtek vele a problémák. Alapjárat ingadozott, nehezen indult, önindító nem mindig reagált.

Mindezekt?l függetlenül motorikusan egy jól felépített autó, a 120 LE nagyon ott van. Nagyobb gázadásnál kell kapaszkodni a kormányban mert elég rendesen meglódul. Úttartása nagyon jó, kanyarvételi tempója megfelel?, gyorsulása egy élmény. Parkolni nem túl jó vele, 195-ös gumák vannak rajta, álló helyzetben baromi nehéz tekerni a korménykereket.
Viszont mókás amikor az ember piros lámpánál állva hagy egy BMW-t, amib?l lámpánál állva lenéz? pillantásokat kap a benne ül?t?l. :)))

A vízh?tésén lehetett volna mit javítani, városban lassú tempónál hamar eléri a forráspont környékét. Kisebb átalakítással a ventillátorra illesztett direktkapcsoló megoldja ezt a problémát.

Az autó jelenleg is a családban van, azóta van más, néha azért beleülök és meghajtom kicsit, nehogy ellustuljon :)) A sima 1.4-est?l 1 éve váltam meg, nagyon a szívemhez n?tt, 15 évig volt a családban. A Turbotol meg nem válok meg. Jelenleg Calibrám van, aminek a teljesítménye ugyanaz mint a R5 Turboé, dehát azért a turbofeltölt? az jelent valamit.

Egyszóval nem mai autó, de a bels? kialakítása a korabeli autókhoz képest szerintem igényes, lekerekített formák, puha m?anyagok, az ülése nagyon jól tart, sportos kormány, pedálok, jól kezelhet? pontos váltó, bivalyer?s motor (120 LE/800 kg nem rossz).

Renault 5 GT Turbo..... szeretem.....

Hibalista

- Hengerfej-tömítés, vízpumpa, kerékcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Általában saját garázs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 5 Következő autója? Opel Calibra 2.0i 8V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)