A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 1,4 GT Turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mérgezett egér!

Szöveges ítélet

Ha betartasz pár szabályt (hidegen nem hajtom , kergetés után azonnal nem lövöm le) akkor megy mint a szél.De ha betartod a szabályt akkor is sanszos , hogy megbetegedjen.
Kell hozzá egy felszerelt szakműhely emelővel és iszonyatos mennyiségű szerelési tapasztalat , ahhoz , hogy igazából élvezhesd mit tud a gép.Mindig van vmi nyűgje , hol több , hol kevesebb , ha lenne még egy életem nem is problémáznék rajta.
A motorjánál , már csak a futóműve jobb , a kanyargós jó minőségű utakon nincs ellenfél.Rossz minőségű(átlag) magyar utakon egy szenvedés ,az elejtett papírlapon döccen akkorát , hogy a nyelvem elharapom.
Ha arra használom amire anno kitalálták (kanyartól-kanyarig ami a csövön kifér) a fogyasztás simán 20 liter fölött tartható.
Második v inkább harmadik autónak tökéletes :vasárnap de. megkergetni aztán átnézni , hogy legközelebb ilyen csapatást kibír-e vajon?
Alkatrészt még a szakszervíz se tud v inkább nem akar hozzá adni , a hátsó ablaktörlő karra nem tudtak mit mondani pedig a komplett ováltábla adatokat megkapták...
Előnyeként még meg kell említenem , hogy a kutya sem ismeri a tipust.A lámpánál a 60 lovas kacatok simán bepróbálkoznak , ha nagy ritkán van kedvem csapatni akkor meg csodálkoznak:)
Röviden:ezt az autót nem csak megvenni(talán nincs is olyan a piacon amit ne zúztak volna meg:(), hanem inkább fenntartani költséges.
Ja , és aki arra gondol , hogy megveszi és kiméli azt most felejtse el.Amikor elszabadulnak a lovak és 2000f/p magasságában felpörög a turbó , az brutális..Aki egyszer megtapasztalja az mindig ütni akarja.
És ez már sok-sok forintba kerül(het).

Hibalista

- A gyertyakábelban szakadás , röpke két hónap mire meglett a hiba.
- Ismeretlen zárlat:újabb hónapok a garázsban...
- Egyébként soha nem tökéletes ,bosszantó apróságok folyamatosan kisértenek.

Ide hordtam szervizbe

Haver.
Ő egy repülőt összerakna egy villáskulcs készlettel.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jómagam.
Nagy adag türelemmel megáldva , de egy felszerelt műhely jobb lenne...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? Régi alap R5 Következő autója? Csak német....
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)