A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 1.4 GTS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis svájci g.ci

Szöveges ítélet

Svájcból került hazánkba ez a kis szemét. Budapesten használták egy ideig majd Miskolcon egy keresked?nél megláttam és megszerettem. Megkérdeztem az ?seimet, akik Trabanton, Ladán és Kispolszkin edz?dtek és ezt a márkát még h?skorából ismerték, hogy szerintük jó vétel lesz-e ez az autó. Mivel szinte mindegyikük álmában ott volt az átkosban szinte elérhetetlen Renault 5-ös ezért a válasz egyértelm?en igen volt. Nagypapán elcsukló hangjából éreztem, az „ami nekem nem jött össze azt majd az unokámnak” érzést. Apámon is úrrá lett a láz, amit egy ilyen kis szörny ébreszthet. Neki inkább a turbós változat tetszett. De ez sajnos egy kicsit szelídebb volt, az ezernégyes motor az alig nyolcszáz kilós autót viszont, jól mozgatta. Legyorsultam vele 100-as Brava-t, Suzuki-t és Honda Civic-et (1990) is. A GTS jelzés nem tudom mit jelenthet, mert sem GT Turbo se nem GTE. Talán arra volt jó, hogy az autósboltokban mindig külön kellett rendelni hozzá alkatrészt és ,hogy megvicceljük az eladót. Valami oknál fogva az els? alkatrészrendelés sosem volt jó gyakran a második sem, ezen aztán a szerel? is jót nevetett, amikor a szétszerelés után derült ki a turpisság. Természetesen a számlán jelezte, hogy mennyire örült neki. Szinte minden hónapban volt valami galiba ezért a csomagtartóban elég sok szerszám volt. Azt el kell mondanom, hogy legtöbb gond az úgymond „kopó” alkatrészekkel volt, de 20 éves eredeti metál fényezés még mindig tartja magát. 220000 km-nél motor egyszer megállt, eltört a gyújtáselosztó tengelye. Olcsóbban kaptam bele egy egész motort, mint külön egy új tengelyt így most az van benne illegálisan. Sajna nem megy úgy, mint a régi viszont többet fogyaszt. Néha nagyon utáltam szinte fel tudtam volna gyújtani. De amikor eladtam úgy sírtam mint egy ovis, akinek elvették a játékát. Ma már nem adnám el. Szerettem.

Hibalista

- kuplung, féltengely, karburátor, váltó, fényszóró kapcsoló, elosztótengely, zár

Ide hordtam szervizbe

Maszek ismer?s.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Korrekt 2000 Bt. Kazincbarcika

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Csepel ideal sport 10 seb. Következő autója? Honda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)