Kis svájci g.ci
Szöveges ítélet
Svájcból került hazánkba ez a kis szemét. Budapesten használták egy ideig majd Miskolcon egy keresked?nél megláttam és megszerettem. Megkérdeztem az ?seimet, akik Trabanton, Ladán és Kispolszkin edz?dtek és ezt a márkát még h?skorából ismerték, hogy szerintük jó vétel lesz-e ez az autó. Mivel szinte mindegyikük álmában ott volt az átkosban szinte elérhetetlen Renault 5-ös ezért a válasz egyértelm?en igen volt. Nagypapán elcsukló hangjából éreztem, az „ami nekem nem jött össze azt majd az unokámnak” érzést. Apámon is úrrá lett a láz, amit egy ilyen kis szörny ébreszthet. Neki inkább a turbós változat tetszett. De ez sajnos egy kicsit szelídebb volt, az ezernégyes motor az alig nyolcszáz kilós autót viszont, jól mozgatta. Legyorsultam vele 100-as Brava-t, Suzuki-t és Honda Civic-et (1990) is. A GTS jelzés nem tudom mit jelenthet, mert sem GT Turbo se nem GTE. Talán arra volt jó, hogy az autósboltokban mindig külön kellett rendelni hozzá alkatrészt és ,hogy megvicceljük az eladót. Valami oknál fogva az els? alkatrészrendelés sosem volt jó gyakran a második sem, ezen aztán a szerel? is jót nevetett, amikor a szétszerelés után derült ki a turpisság. Természetesen a számlán jelezte, hogy mennyire örült neki. Szinte minden hónapban volt valami galiba ezért a csomagtartóban elég sok szerszám volt. Azt el kell mondanom, hogy legtöbb gond az úgymond „kopó” alkatrészekkel volt, de 20 éves eredeti metál fényezés még mindig tartja magát. 220000 km-nél motor egyszer megállt, eltört a gyújtáselosztó tengelye. Olcsóbban kaptam bele egy egész motort, mint külön egy új tengelyt így most az van benne illegálisan. Sajna nem megy úgy, mint a régi viszont többet fogyaszt. Néha nagyon utáltam szinte fel tudtam volna gyújtani. De amikor eladtam úgy sírtam mint egy ovis, akinek elvették a játékát. Ma már nem adnám el. Szerettem.
Hibalista
- kuplung, féltengely, karburátor, váltó, fényszóró kapcsoló, elosztótengely, zár
Ide hordtam szervizbe
Maszek ismer?s.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Korrekt 2000 Bt. Kazincbarcika
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Csepel ideal sport 10 seb. | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
