A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 1.4 GTL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék villám

Szöveges ítélet

Nászajándéknak kaptuk szüleimt?l. El?ször furcsa volt, hiszen nagyobb autókhoz voltam szokva, ladákat hajtottam évekig, majd apám seat toledoját/1.9 td/. De hamar megszoktam a kis 3 ajtós kék villámot. 2 személynek kényelmes volt, ment mint a rakéta, a motorja igénytelen. A kezdeti 10-12 l-es fogyasztás egy kis karburátor beállítással 7.5-re módosult, kivéve a téli városi forgalmat, akkor kérte a 9-9.5-öt. Viszont pöcre indult. 1x hagyott ott minket, a tanksapka szell?z? eldugult, és az ac megállás és pihen? után nem bírta átszívni a benzint...De az autóklub segítségével megoldódott. Sajnos a maga 19 évével kikezdte az id? vasfoga a tipikus helyeken / jobb els?-hátsó sárvéd? és környéke, jobb ás bal hátsó doblemez, küszöbök../
Motorja mint egy DOXA óra, 90-110 között 5.5 körül fogyasztott/1.4/, s?t az alföldön sikerült 5.2-ig lemenni.
Még egy kis hibája volt: a f?t?radiátor csövei kb5 cm-re mennek el a kipufogó leöml?cs?t?l. Ha elszakad a gyári bilincs, id?nként hozzáér a leöml?höz... és kilyukad.
a f?tése egyébként messze van a ladáéhoz, kellemes langyos id?t tud csinélni az autóban, de a kabát maradhat..A csomagtartó nem túl nagy, a túlél? felszerelésem/ ékszíj, pár szerszám és tartozék/ mellé befért 1 utazótáska /60x30/ és pár apróság, de két személynek ott a hátsó ülés is..
Ha kivettem a hátsó ülést, akkor a 152l-es lehel hüt? is befért lezárt csomagtartó ajtóval... És két személlyel...
Télen egy kicsit rosszabb a helyzet: er?sebb indulások könnyen pörgésbe csaphatnak át, illetve nagyon könnyen elásta magát. És a kocsi legalacsonyabb pontja a váltó rudazat volt. Tehát: autó felül, emelö el?vesz, kocsi megemel, R berak, kocsi leenged, emel? elrak, letolat. Ha egyszerre nem megy, akkor rásegíthetünk lapáttal is...
összeségében kényelmes, kicsi,olcsó fenntartású, motorikusan elny?hetetlen kisautó, városban parkolás szempontjából ideális. Nagyon sajnáltam, amikor megváltam t?le, de sajnos kin?ttük.

Hibalista

- vízpumpa- bontott 3000
- jobb féltengely
- jobb kerékcsapágy
- kuplungtárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy
- némi karosszéria erózió
- hátsó lengéscsillapítók
- vízcs?, ami a f?t?radiátorhoz megy.

Ide hordtam szervizbe

Horváth László Pécs /SUBARU szerviz /

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1200s Következő autója? citroen zx
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)