Gyilok-kaki!
Szöveges ítélet
Állat volt amikor els?nek kipróbáltam és ez elég volt ahhoz, hogy megvegyem. Olcsón és jó árban jutottam hozzá (és költöttem rá, az autó árát már mégegyszer és még nincs vége, most is szar a turbó).
Csak az fikázza aki még nem ült ilyenben, piszkosul megy, kevés ellenfele van az utcán. GTI Golfot, GSI opeleket, Honda Civicet, vagy bármilyen komolyab gépet lehet alázni vele. Hihhetetlen érzés amikor egy egyenletes gázadásnál eléri a megfelel? fordulatot és a turbó elkezd dolgozni, nem is kell oda lépni neki és máris megy mintha segbe rugták volna, de nem olyan dieselesen, hanem izomból.
Normálisan nehéz vele közlekedni, mert annyira élmény autózni vele, kapaszkodni kell a kormányba rendesen.
Hosszú útra azért nem nagyon mennék vele, mert fosnék, hogy valami baja lesz. Nem túl megbízható-gyilkos fenevad.
A túrbóra érdemes odafigyelni, mert talán ez a leggyengébb pontja (a sok másik mellett), hidegen ne nyomd az autónak, ha pedig meghajtottad, akkor ne állítsd le egyb?l, akkor talán nem nyírod ki olyan hamar. A motor megbízhatónak t?nik, kivéve a hengerfejtömítés, a h?tése pedig tényleg nem a legjobb.
Elöz? autóm trabi volt, de az csak szükség állapot volt. Sokféle autóval mentem már, ocskától az újakíg ezért van némi viszonyítási alapom.
A következ? kocsim "biztosss" családiasabb és jóval lomhább lesz (aminek talán a fogyasztása is kevesebb lesz), de egyenl?re pénzhiány miatt ez marad.
Fiatal suhancoknak nem ajánlanám, mert rutintalan kezekben végzetes járm? lehet.
Hibalista
- H?ha. Nehéz felsorolni. Nem sorban:
- Hengerfejtömítés, jelenleg turbó, elektromos kábelek, csatlakozások, elektromos ablak, hüt?-, és olajcsövek, központi zár, és egyébb apróságok.
Ide hordtam szervizbe
Maszek szerel?, aki sokáig dolgozott Renault szalonba (ez van most is).
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Amikor megvettem, egy kamugép szaki, mostanábon volt a rokon ismer?s szerel?je (aki állítólag olcsó és jó, de ebb?l csak az el?bbi igaz), és én is matattam már rajta jó eleget.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | még nem tom, pénzem nem lesz másikra |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
