A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 1,4 GT Turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyilok-kaki!

Szöveges ítélet

Állat volt amikor els?nek kipróbáltam és ez elég volt ahhoz, hogy megvegyem. Olcsón és jó árban jutottam hozzá (és költöttem rá, az autó árát már mégegyszer és még nincs vége, most is szar a turbó).
Csak az fikázza aki még nem ült ilyenben, piszkosul megy, kevés ellenfele van az utcán. GTI Golfot, GSI opeleket, Honda Civicet, vagy bármilyen komolyab gépet lehet alázni vele. Hihhetetlen érzés amikor egy egyenletes gázadásnál eléri a megfelel? fordulatot és a turbó elkezd dolgozni, nem is kell oda lépni neki és máris megy mintha segbe rugták volna, de nem olyan dieselesen, hanem izomból.
Normálisan nehéz vele közlekedni, mert annyira élmény autózni vele, kapaszkodni kell a kormányba rendesen.
Hosszú útra azért nem nagyon mennék vele, mert fosnék, hogy valami baja lesz. Nem túl megbízható-gyilkos fenevad.
A túrbóra érdemes odafigyelni, mert talán ez a leggyengébb pontja (a sok másik mellett), hidegen ne nyomd az autónak, ha pedig meghajtottad, akkor ne állítsd le egyb?l, akkor talán nem nyírod ki olyan hamar. A motor megbízhatónak t?nik, kivéve a hengerfejtömítés, a h?tése pedig tényleg nem a legjobb.
Elöz? autóm trabi volt, de az csak szükség állapot volt. Sokféle autóval mentem már, ocskától az újakíg ezért van némi viszonyítási alapom.
A következ? kocsim "biztosss" családiasabb és jóval lomhább lesz (aminek talán a fogyasztása is kevesebb lesz), de egyenl?re pénzhiány miatt ez marad.
Fiatal suhancoknak nem ajánlanám, mert rutintalan kezekben végzetes járm? lehet.

Hibalista

- H?ha. Nehéz felsorolni. Nem sorban:
- Hengerfejtömítés, jelenleg turbó, elektromos kábelek, csatlakozások, elektromos ablak, hüt?-, és olajcsövek, központi zár, és egyébb apróságok.

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerel?, aki sokáig dolgozott Renault szalonba (ez van most is).

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Amikor megvettem, egy kamugép szaki, mostanábon volt a rokon ismer?s szerel?je (aki állítólag olcsó és jó, de ebb?l csak az el?bbi igaz), és én is matattam már rajta jó eleget.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Trabant 601 Következő autója? még nem tom, pénzem nem lesz másikra
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)