A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 1.4 Spring 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia black-jack

Szöveges ítélet

Megvettem. Azt hittem, jobb lesz, mint az el?z?, 123/240D kombi Mercim. Amire gondoltam, abban tényleg jobb, közel sem rohad annyira, meg egy kicsit jobban megy. De tényleg csak egy kicsit...
Az autó kívülr?l csinos, fehér, 3 ajtós, színrefújt lökhárítókkal (eredeti fényezés), központi zárral, elektromos ablakkal, viszonylag jó kasztnival.
De belül: igénytelen, zörg?s-reped?s-tör?s rideg, szürke m?anyag. Az (els?) ülések kényelmesek, hátra én nem raknék be embert, de néha szükségb?l (mazochizmusból?) bemásznak.
Aztán elkezdtek apránként jönni a hibák, az alkatrészeket felsoroltam, mindenki vonja le a következtetéseket, mi minden romolhatott el...
A franciák idióta tervezési szisztémáját már nem is ecsetelem, aki cserélt már f?t?radiátort, tudja, hogy mir?l beszélek...
Az összes hibája ellenére megtartom, mert az utóbbi 1 évben csak a f?t?radiátort, kerékcsapágyat, és h?t?gombát cseréltem.
Vannak el?nyei is: egy normális robogót sem ér, ezért nem is akarják feltörni, megy alternatív üzemanyaggal is (nem publikus :-)), múlt héten nem kapcsolt a h?t?gomba, víz felforrt, de nem lett hengerfejes.
Mivel van még itthon két nagyautó (Audi S4, Scorpio 2.8i), +sportmotor (GSXR750K1), így városban járkálni az R5 tökéletes, a fogyasztását leszámítva (10liter rulez...)
Olyan apróságokkal, hogy az elektromos ablak az esetek talán 40-50%-ban m?ködik (de csak a bal, a jobb oldali kampec), vagy hogy a szell?ztet? ventinek olyan hangja van, mint amikor csirke nyakát vágják, már régóta nem is foglalkozom...
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a hibák jelent?s része az el?z? tulaj balf@szságából adódnak.

Hibalista

- Soroljam fel? Nem lesz egyszer?...
- -Els? féktárcsák+betétek
- -Váltó nyelestengely-szimmering (potom 30 ropi, utángyártott nincs JB5 váltóhoz...)
- -Kuplungtárcsa
- -Vízpumpa
- -Elosztófedél
- -Gyertyakábel-köteg
- -F?t?radiátor
- -Komplett kipufogó
- -Komplett porlasztó bontásból
- -Termosztát
- -H?t?gomba
- -F?tengely szimmeringek
- -B.e. kerékcsapágy
- Mindezek a teljesség igénye nélkül, nem id?rendi sorrendben.

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd. Aránylag jó és gyors. De nem túl olcsó.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Én. Lassan elmehetnék Renault márkaszervízbe szerel?nek...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1988
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? W123 240TD Következő autója? Még nem tudom. Talán egy Xedos, vagy egy 190-es Merci...
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)