A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 1,6 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia autó forgalmijába az én nevem nem lesz beírva

Szöveges ítélet

Francia autó forgalmijába az én nevem nem fog mégegyszer szerepelni. A kocsi egyetlen egy jó pontot se fog kapni, közel 500e ftot költöttem rá. Amikor elakartam adni 100 e ftért akarták beszámolni bármibe. :(

A motorja nagyon jó, télen hajnalban pöccre indult, olajat egy mm-t nem evette, de alatta mindíg állt. A moci jól megy.
Futómű miután rendbe tettem nagyon kényelmes volt. (sport kocsi után)
Tekintélye nincs az utakon, városban ha betartom a féktávolságot, minden paraszt bepofátlankodik elém. Ha nem tartom be, akkor kockáztatom, hogy vagy megállok az előttem közlekedő mögött vagy nem. Iszonyat jó nagyvárosban közlekedni folyton attól félni, hogy kit vágok seggbe.
Nagyon jó lesz kiheverni.

Sok hasonló idős autóm volt (ford fiesta, maruti), mindnek voltak apró nyügjei, de minden ráköltött forintot meghálláltak. Na ez nem, nyugodtan rálehetett 60 e ftokat költeni, semmi látszat nélkül.
Bele fáradtam, beletoltam egy Audi-ba

Hibalista

- Könyebb lenne mihez nem kellett nyúlni, de azért megpróbálom összekapni:
-
- Amiről tudtam amikor megvettem, hogy levan rohadva az alja. Amiről nem, hogy küszöböt nem gyártanak... Érdekes volt gyártani rá egyet.
- -Teljes kasztnizás és alvázvédelem és fényezés.
- - Hátsó híd. (Két napos meló volt, mert alatta ki kellett hegeszteni a kiporladt kasztnit.)
- - hátsó ablaktörlő, spriccelés ( nem tudtam működő állapotba hozni)
- - hátsó ablak fűtés ( nem tudtam működő állapotba hozni)
- - Első két ülés, egyszerüen tönkre ment, se előre se hátra.
- - Biztonsági öv csatlakozó, többszöri benyomásra akadt csak be, bontóban, csak olyan fajta nem volt amivel össze lehetett volna csatalkzotatni.
- - Fűtőventillátor.
- - Hátsó ablak emelők. (bowdenes, külseje összetörik és se le, se fel)
- - Első ablak emelők. (bowdenes, lefele még megy, felfele tépni az üveget és tekerni közben.
- - Ablak sriccelőt soha nem lehtett jól beállítani, vagy az autó mögé, vagy pont a lapátokba bele spriccelt.
- - Ablaktörlőnél nem volt szakaszos törlés, az egyszer törlő funkció, kihalt, és ha nem tartottam nyomva a kart nem tért vissza alaphelyzetbe. Bár ez minden fokozatra igaz volt. Ahol kikapcsoltam ott állt meg a lapát.
- - féltengelyek, meg se próbáljátok benzinesével összerakni, kb fél centivel rövidebb/hosszabb egyik/másik oldalon, összemegy, aztán pár ezer km múlva szét rántja.
- - kerékcsapágy, érdekes nem kotyogott, felmelve semmit nem veszel észre, csak darlását hallasz menet közben. Autószerelő azt mondta rá, hogy váltó kihajtás csapágy a hangra. Aztán kiderült, kerékcsapágy.
- - Fékvákum szivattyú, bontóban nem lehet jót kapni rá. 4db ot próbáltam rá, egyik sem volt jó. Saját magamnak újítottam fel egyet.
- - Fékvákum dob
- - Kuplung, kuplung bowden. Aztán félév után ismét nem emelt ki normálisan.
- - Váltóból egy motor kiemelésnél elfolyt az olaj,() kicsúszott belőle a vezető oldali féltengely) vagy 12e ft az olaj.
- - testelési problémák, a negatív saruból ami a kasztnihoz testeli a motort, kirohadt a réz drót. Érekesen, hol indult hol nem. A legváratlanabb pillantokban hagyott cserben.
- - rohadtak a felnik a szélüknél eresztettek a gumik, felcsiszolás újra fényezés után is.
- - tükröket, csak kívülről lehetett állítani.
- - A motortérben az összes kartelgázt vezető gumicsövet le kellett cserélnem, mert folyamatosan elrepedtek és okádta maga alá az olajat. Elöregedtek.
-
- A kopóalkatrészeket nem írom ide, mert azt feleselges: gumik, gumiharangok, fékpofák, fékdobok.
-
- - biztos fog még eszembe jutni más hiba is... Talán kiegészítem..
-

Ide hordtam szervizbe

Én szereltem.
Bontóból hordtam a lomot hozzá, más kosihoz képest aranyáron mérik. Vw fékvákum szivattyú 3-4 e Renault 6-16 e ft és nem találtam jót.
Új ár: 90 e ft

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1990
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Escort,Fiesta,Maruti,BMW Következő autója? audit vettem, szóba jöhett volna még: bmw,vw,seat újba esetleg valami jappán szar
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (0.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)