Ez bírja a magyar mentalitást+ utakat+ a "sufnizást"!!!
Szöveges ítélet
Viccen kívül ezek a göncök képesek elmenni 500000-t kb 50000 km-kénti(!!!!)olajcserével. ha unod hogy zörög a hátsó futómű szilentje nyomd teli szélvédő ragasztóval és nem kell vegyél 30000ft-ért +cserélni egy napig.... a többi gyerekjáték ha apád belédverte gyerekkorodban hogy ennél nincs jobb autó.... Az igazat megvallva mint "autókereskedő" a mai napig hajtok egy ilyet, mert ezerszer jobb mint egy korabeli vw, bmw, az olaszokról ne is beszéljünk.... (a régi merci, meg a sierra fölözi, de azok meg nagyok, és lomhák, japánt meg elvből nem veszek) Egy egykori 1.4-esbe most raktam bele egy 114000km-es gte motort. Kíváncsi vagyok ez is bírja-e majd a gyilkolást... Ja az első ülése tényleg egy 00! rakjál bele akármi mást ha nem akarod 2 havonta hegeszteni, meg merevíteni. Ez nem egy negatív beszámoló csak én már utálom az összes autót kivéve talán ezt meg az E30 bmw-t...
Hibalista
- Hátsó futómű szilent, kerékcsapágyak+ féltengely csuklók (de kb 50000km-ként), fűtő vent. motor de az örökre... , km spirál, motortartó bak (a kímeletlen terhelésváltást nem bírja) Ja ez a fogyasztás padlógázon értendő!!! szűkösebb anyagiban elég 6l is...
-
Ide hordtam szervizbe
magam
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 310000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | bmw, ford, merci, golf, passat, uno, stb | Következő autója? | ? (újat semmiképp) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
