A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 GTX 1.7i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ahogy Delon szereti....

Szöveges ítélet

Kicsit félrevezet? a cím, mert Delon a régi 5-össel járt a régi francia filmekben... De az el?z? tulaj így hirdette annak idején.
Aki objektív ítéletet vár, máshová kattintson, mert én olyan fokon szeretem, hogy ha néha felmerült az eladás gondolata, rémálmaim voltak, de tényleg. Pedig sokszor volt olyan hibája, hogy hetekig kellett keresni a városban valakit, aki megfejti, aki alkatrészt is tud hozzá. Ilyenkor mindig elhatároztam, hogy eladom. De amikor megjavult, mindig újra elcsábított.
Rendkívül kényelmes (2 személyes), rendkívül jól pakolható a csomagtartó, és hát rendkívül szép. Nem is tudnék hasonlóan szép formájú kis autót mondani. Máig jó érzés úgy beállni egy parkolóba, hogy nem látok szebb autót mellette. És már lassan ritkaság is lesz.
Sajnos tavaly megjelent rajta a rozsda (17 évesen). És akit zavar a nyekergés-nyikorgás az utastérben (ülések, burkolatok), az ne ilyet vegyen. Én szeretem, úgy érzem magam t?le, mintha a tengeren vitorláznék, és recsegnének a hajó eresztékei...
Elég strapabíró, többször kellett h?t?víz nélkül hazamennem vele, azt is kibírta.
Egyszóvel, elfogult véleményem szerint a legjobb kisautó.

Hibalista

- Kuplung csere 40.000 (miután egy évig 2-3 havonta egy kuplungbowden á 4.000 – végén már sötétben 5 perc alatt cseréltem+megtanultam kuplung nélkül váltani)
- Motorfelújítás 100.000
- Katalizátor, lambda szonda 30.000 (el?z? tulaj kiszedte)
- Összes kopó alkatrész, h?t?ventilátor; törött ülés hegesztés, kilyukadt benzintank ragasztás, stb.

Ide hordtam szervizbe

Wopa, Bp. XVI ker. Csömöri út
általános dolgokban nagyon jó, renault 5 specifikusakban nem – de abban senki sem!

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Márkaszerviz Renault Hungária, Hungária körút drága, de egyes speciális dolgokat egyszer?en csak ?k tudtak megfejteni. Rendesek voltak, pedig csak a hibamegállapításig csináltattam velük, javítást, alkatrészt soha sem t?lük vettem (háromszoros áron)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Polski 126 Következő autója? megtartom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)