A Renault miért gyárt "járműveket"?
Szöveges ítélet
Ez a kis hulladék mindíg tartogatott valami meglepetést, soha nem volt teljesen jó. Költeni rá teljesen értelmetlen, ezt úgy csinálták, hogy kb. 5 évig jó legyen, utána bontó. Minden alkatrész drága, ráadásul legalább 4 féle fékrendszerrel, illetve elektronikával szerelték ezeket a szarokat, csak a kiszerelt rossz alkatrésszel együtt szabad megvenni az újat. A központi injektoros dacia motorról csak rosszat tudok mondani, soha, semmilyen körülmények között nem evett 9 liternél kevesebbet, ráadásul nem is ment jól, kb. 60e Ft ráköltés után (katalizátor, map szenzor, lambda szonda stb) mondta egy renault szakértő, hogy ez ilyen. Fasza. Sajnos a renaultnak a jó kis R4 után a mai napig nem sikerült 5 évnél tovább gazdaságosan használható autót gyártani, ez tény. Lehet hogy nem kéne erőltetni.
Hibalista
- Ablakemelők
- ülések
- vákuumcsövek
- féltengely
- kerékcsapágy
- kipufogórendszer
- katalizátor
- kasztni szétrohadt
- ablakfűtés
- egyéb abróságok
Ide hordtam szervizbe
Gárdi Autó
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A kisebb javításokat saját magam
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 125L, Favorit | Következő autója? | Opel Astra, talán idén +egy Velorex (nem vicc:-)) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
