A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 5 (1984-1996)

5 Renault 5 1.1SL (nem tudom mit takar) (ohne extra) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A möszi? ( "a bigmek csak náluk Lö Bigmek")

Szöveges ítélet

Jó benne hogy elfogadható a helykínálat, keveset zabál, még városban is, és ha vigyáztak rá alapvet?en jó kis gép. Az enyém 1.1-es egytorkú karbival, ami tényleg nem fogyaszt, de ennek megfelel?en - nem is megy. Kb. egy 120-as skodához lehet hasonlítani.... Mindegy nem is az volt a f? szempont vásárláskor hanem az ár - fenntartás. Súlya, étvágya kicsi, biztosítás tózse (swift szint). Ha kifog az ember egy jól karbantartott darabot meg lesz elégedve vele, de állandóan karban kell tartani ! Egy jó tanács: A BONTÓSOKAT KERÜLNI KELL, MERT RABLÓBANDA MIND ! A megoldás: kintr?l 50-100 euróért behozni egy másikat alkatrésznek, forgalomba úgysem helyezhet?, alkatrész meg mindig fog kelleni. Javítani szintén saját kez?leg ajánlom, csak a lexüségesebbket szerel?vel (mármint aki nem haverszerel?). Sajna ez van ha nem akarunk százezreket költeni szervízre - a fenti módszer felettébb költséghatékony. Nekem csak a hengerfej adta meg magát, a termosztát kampec, és mivel útközben voltam kénytelen voltam megf?zni a hengerfejet. Az ára: 40 dodó (zsebbe !) A gumik, m?anyagok nyeszegnek, nyikognak mert nem mai gyerekr?l van szó, karbantartás - befújni, kicserélni, meghúzni satöbbi satöbbi...
Azoknak való akik értenek, és hajlandóak autót szerelni a kisebb költségek miatt, akkor viszont nagyon megéri, kevés lóvéból lehet autókázni - f?leg ha kint tankolunk... - én római benzint használok és nagyon szépen ketyeg a verda vele. Ha viszont csak beülök és menjen de azonnal mint a repül? típusú söf?r vagyok - és persze ha van rá keret - akkor merszídeszbenz a megoldás.
Uff !

Hibalista

- termosztát = hengerfej csere= 40
- más nagyobb nem volt, apróságok viszont igen ( jav- pótautóból)

Ide hordtam szervizbe

Privát buher verzió, bontó.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 131000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Crvena Zastava Következő autója? ??? ha majd lesz rá $ !
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 5 1984

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)