Csufi
Szöveges ítélet
Mint els? autómat, mindenképpen szerettem. Ennél puritánabb szerkezet kevés van. A 850 köbcentis motor gyakorlatilag egyetlen el?zést tett lehet?vé két év alatt, akkor is ott vártak a rend?rök a domb aljában (záróvonal). Kényelmes, vicces, az eserny?-váltó meg a karral nyitogatható, nyikorgó, szélvéd? alatti szell?z? miatt. Ultra lágy rugózás, epedás ülések, tolóablak... csak kell hozzá egy normális szerel? is.
Hibalista
- A fékrendszerben sok minden, porlasztó (barkács Jikov volt rajta)
-
-
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Egy falusi elmebeteghez, aki olcsón és jól dolgozott, csak nagyon lassan, míg végül teljesen meg nem bolondult.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1970 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault 5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
