A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 4 (1962-1993)

4 GTL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb natúr francia...

Szöveges ítélet

Vannak olyan autók, melyekhez az ember érzelmileg kötődik és az élete része lesz és vannak olyanok melyeket csak hajtunk és elfelejtünk.
A Renault 4-es egy igazi barát és társ volt,a leghálásabb autóim egyike,nem szabadott volna eladnom.
Az autónak igazi kalandos története volt,egy olasz autóbontóban fotózta le véletlenül a barátom,gumi nélkül a felniken állt,ezer roncs közt.
Itthon nem találtam olyan állapotút, amivel érdemes lett volna foglalkozni/millió km,rozsda,lestrapált állapot/ ezért elindultunk olaszba keresni egy illyen szerkezetet.A fotó elkészülte után 2 hónappal még megvolt az autó,épp szét akarták vágni.Gyorsan megmentettük,mert rendkivül jó állapotban volt, gyári!! fényezésű, az utolsó francia legyártott széria 1992-ből, 55 ezer km-el!!!
Motor váltót kiszedtük, karosszéria külön haza alkatrésznek,itthon összerakás, vettem egy roncs forgalmit és rendszámot azzal jártam sokáig,amíg AF levédést kapott,így hivatalos lett.
A gyárinál szélesebb gumikat kapott,teljes szervíz,új aksi és ezután csak tankolni kellett bele!!
A menetkényelem, az útfekvés semmi más autóhoz nem hasonlítható, a motor kellemesen húz/1.1ccm/
A váltót nagyon szerettem,egyszerű kényelmes.
Apró bosszúságot csak a lehulló tolóablak nyitók és a hátsó ajtó nyikorgása okozott,ja igen és 1 gömbfejet cseréltem!!
Mindennap mentünk vele,szállítottunk bútorlapot,szerszámokat, 5 személyt és nyaralni is vele mentünk.
Bármikor visszavenném és kizárólag hétvégiautónak használnám a feeling kedvéért.

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta,csak szervízelni kellett

Ide hordtam szervizbe

Helyi Francia-autóguru

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf III Következő autója? FIAT Puntó
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 4 1962

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)