A legjobb natúr francia...
Szöveges ítélet
Vannak olyan autók, melyekhez az ember érzelmileg kötődik és az élete része lesz és vannak olyanok melyeket csak hajtunk és elfelejtünk.
A Renault 4-es egy igazi barát és társ volt,a leghálásabb autóim egyike,nem szabadott volna eladnom.
Az autónak igazi kalandos története volt,egy olasz autóbontóban fotózta le véletlenül a barátom,gumi nélkül a felniken állt,ezer roncs közt.
Itthon nem találtam olyan állapotút, amivel érdemes lett volna foglalkozni/millió km,rozsda,lestrapált állapot/ ezért elindultunk olaszba keresni egy illyen szerkezetet.A fotó elkészülte után 2 hónappal még megvolt az autó,épp szét akarták vágni.Gyorsan megmentettük,mert rendkivül jó állapotban volt, gyári!! fényezésű, az utolsó francia legyártott széria 1992-ből, 55 ezer km-el!!!
Motor váltót kiszedtük, karosszéria külön haza alkatrésznek,itthon összerakás, vettem egy roncs forgalmit és rendszámot azzal jártam sokáig,amíg AF levédést kapott,így hivatalos lett.
A gyárinál szélesebb gumikat kapott,teljes szervíz,új aksi és ezután csak tankolni kellett bele!!
A menetkényelem, az útfekvés semmi más autóhoz nem hasonlítható, a motor kellemesen húz/1.1ccm/
A váltót nagyon szerettem,egyszerű kényelmes.
Apró bosszúságot csak a lehulló tolóablak nyitók és a hátsó ajtó nyikorgása okozott,ja igen és 1 gömbfejet cseréltem!!
Mindennap mentünk vele,szállítottunk bútorlapot,szerszámokat, 5 személyt és nyaralni is vele mentünk.
Bármikor visszavenném és kizárólag hétvégiautónak használnám a feeling kedvéért.
Hibalista
- Semmi nem romlott el rajta,csak szervízelni kellett
Ide hordtam szervizbe
Helyi Francia-autóguru
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | FIAT Puntó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
