A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 25 (1984-1993)

25 2.1td 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak dízelt!

Szöveges ítélet

Egy haveromtól vettem nagyon olcsón, de nem bántam meg bár soha nem szerettem a francia autókat ezt mindig megtartom második autónak.Soha nem hagyott ott sehol eddig.Ami hibája volt az általános kopó alkatrészeken kívül az is mind az előző tulajdonosok miatt akik össze-vissza vagdosták a vezetékeket meg kötögettek mindent.Miután rendbehoztuk a kábeleket minden működik benne.A motorja miatt nem egy versenyautó, de nem megy rosszul és a városi dugóban sem nagyon fogyaszt 8 liter felett.Benzineseket kerülném, mert sok a baj velük főleg a v6-os motorokkal.Amikor megvettem az autót nem a gyári hűtője volt benne egy törés után hanem valami mercié, azóta mindent gyári állapotra állítottunk vissza.Aki igazából azt mondja, hogy ezek teljesen megbízhatatlan autók azok vagy kifogtak egy nagyon szétesettet vagy valamit nagyon rosszul csinálnak.Kevés hely van ahol értenek ehez a típushoz sajnos, nekem is másfél évembe telt ameddig találtam olyat aki nem csak képen látott ilyen autókat.Az alkatrész ellátás szerintem teljesen jó, bármit meg lehet hozzá szerezni olcsón ami kell.Csak bőr nincs az autóban és autómata, de azt rendelni sem lehetett a dízelhez szerencsére, minden más extra benne van.Mellette használok 2 különböző pár éves autót, de ezt soha nem fogom eladni!

Valaki írta egy másik dízelről, hogy az a haláluk ezeknek a motoroknak ha 3000 fölött forgatják.Hát ez egy igazi baromság!Talán kéne 10 ezrenként olajat cserélni normális! olajjal és akkor nem lenne semmi probléma.Érdekes módon én nem járok vele kíméletesen, ráadásul magasabb turbónyomáson a gyárinál és valamiért nem esik szét az autó!

Alkatrészben tudok segíteni esetleg ha valakinek kell, de szívesen veszem minden R25 tulaj levelét! cerruti1 kukac freemail.hu

Hibalista

- Első alsó lengőkar szilent 7e (gyári)
- Lengőkar kitámasztó 2db 10e
- 4 gátló (volt a garázsban)
- Porlasztócsúcsok 40e
- Elektromos javítás 10e
- Tolatólámpa gomba 3e

Ide hordtam szervizbe

Mihály György, Érd

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Nyíri dízel klinika, ha adagoló vagy valami javítás kell csak ajánlani tudom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 230000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 25 1984

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)